  • 161. Data: 2009-03-01 12:01:05
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A ja uważam że stanowcza większość to Ci co się zawiedli na 3 kolejnych
    > ppc czy wm i chcą mieć w końcu coś co działa, a nie ma tylko możliwość tego
    > czy tamtego :)

    Szczegolnie ze juz dzis liczba aplikacji ulatwiajacych zycie jest
    naprawde sporo. A to jest mloda platforma. Mozna sobie gdybac ale
    platforma appstore napedza programistow bo maja swietna forme
    dystrybucji softu. Czy aplikacja Miasto Muzyki RMF wyszla na WM i
    dlaczego nie ?

  • 162. Data: 2009-03-01 12:18:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 22:00:14 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > A ja uważam że stanowcza większość to Ci co się zawiedli na 3 kolejnych
    > ppc czy wm i chcą mieć w końcu coś co działa, a nie ma tylko możliwość tego
    > czy tamtego :)

    działa jak copy/paste, nawigacja GPS, MMS, wielozadaniowość czy nagrywanie
    video?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 163. Data: 2009-03-01 14:25:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > działa jak copy/paste, nawigacja GPS, MMS, wielozadaniowość czy nagrywanie
    > video?

    Ziew. Waldek kiedy ostatni raz przerabiałeś temat "soft na iphone?"
    bo chyba tylko zaraz po premierze w pl. Ww wszysto działa.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 164. Data: 2009-03-01 14:40:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > No w WM to nawet posortowac sie nie da :) a zeby zrobic strukture
    > drzewiasta ikonek to juz niewykonalne. Wiec nie pisz mi tu o browarach bo
    > customizacja UI Iphone przerasta WM o 15 dlugosci ktory to WM nawet w menu
    > Start nie pozwala ulozyc listy po swojemu co za katastrofa

    Chyba wcześniej nie doczytałeś mojej wypowiedzi, bo już pisałem, że mam
    włąśnie programy w WM posegregowane i dostępne właśnie w strukturze drzewa
    :)

  • 165. Data: 2009-03-01 17:31:54
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Wymyslil tylko mial maly budzet reklamowy.

    Apple ma aż za duży, jak widać po takich jak ty reklamiarzach ich
    archaicznego złomu.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 166. Data: 2009-03-01 17:34:30
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Buhahha za duzo czytasz MS prasy i ich smiecio FUDa.

    O tym nie pisał MS, tylko niezależni eksperci.

    > Oczywiscie ze windows 6.5 bedzie dziala jak appstore i MS bedzie
    > wiedzial o twoich aplikacjach. Chcesz sie zalozyc ?

    Możliwe, że będzie wiedział, ale nie będzie mógł ingerować, przeciwnie niż
    Apple, który może zdalnie zablokować dowolną aplikację albo cały telefon.

  • 167. Data: 2009-03-01 17:37:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 14:25:52 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Ziew. Waldek kiedy ostatni raz przerabiałeś temat "soft na iphone?"
    > bo chyba tylko zaraz po premierze w pl. Ww wszysto działa.

    Ok, zademonstruj przykłady. Przypominam, że poruszamy się w obrębie,
    cytuję: "czegoś co działa, a nie tylko możliwości tego czy tamtego"

  • 168. Data: 2009-03-01 19:57:57
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Ok, zademonstruj przykłady. Przypominam, że poruszamy się w obrębie,
    > cytuję: "czegoś co działa, a nie tylko możliwości tego czy tamtego"

    No po prostu działa, co w tym dziwnego? WM ma naobiecywane cuda biznsowe i
    co, są, ale nieużywalne. Otwieranie docs office, no działa, ale cóź, napiszesz
    na tym (kciukami lub rysikiem) pracę dyplomową? Ba zrobisz korektę 20
    paragrafów umowy na spotkaniu? A mobilny office to smiech na sali.
    Poczta. Poza jakąś odpowiedzią tak/nie nic się więcej nie uda, o rozpisywaniu
    nie ma mowy, ale naobiecywane że biuro w kieszeni.
    Po za tym lagi na lagach, wirujące klepsydry ehh, miałem, wiem co to jest
    ppc/wm.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 169. Data: 2009-03-01 20:01:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 19:57:57 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

> [...]
    > na tym (kciukami lub rysikiem) pracę dyplomową? Ba zrobisz korektę 20

    Pytam jak działa copy/paste, nagrywanie video, wielozadaniowość, porzadna
    nawigacja itp. - zademonstrujesz jakieś konkrety, czy będziesz się poruszał
    w obrębie bełkotu na poziomie marketoida?

  • 170. Data: 2009-03-01 20:15:21
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> zwrócił błąd:

    > W tym rzecz, ze ma i to bardzo.
    > Chodzi o to, ze wszystko co na pulpicie jest ładowane do pamięci komputera -
    > niestety tej najwolniejszej, czyli pliku wymiany.

    Można zrobić plik wymiany w ramdysku, albo na RAID0 i nie jest tak źle,
    sprawdzałem :) Poza tym przynajmniej na Viście plik wymiany nie jest
    nawet ruszany jeśli jest dużo pamięci (poza niektórym programami, ale
    nie systemem). Ale faktycznie, trzymanie dużej ilości rzeczy na
    pulpicie, nawet w jednym podkatalogu, to niepotrzebne zarzynanie
    komputera w Windows, zawsze spowalnia. Kto nie wierzy niech zainstaluje
    jakąś grę na pulpicie, nie trzeba uruchamiać...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8