  • 151. Data: 2009-02-28 20:57:58
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > cieniutki, mało logiczny i ogólnie do bani. ZAzwyczaj używało sie
    > czegokolwiek innego, i to chyba we wszystkich spotkanych przezemnie w
    > życiu systemach ( niemiałem nigdy maca) W ten sposób, systemowe file
    > managery nie były zmianiane bo ci którzy ich używali naprawde nie
    > potrzebowali niczego innego, a Ci którzy potrzebowali radzili sobie za
    > pomocą poprzedników dzisiejszego total commandera.
    > Z tym "startem" w WM jest podobnie. jest słabo konfigurowalne, stąd
    > czesto zastępowane. Zastępowane tak czesto ze nikt (prawie) nie narzeka...

    Alez w iphonie mozesz sobie postawic serwer WWW z idioten web interfejs
    do wrzucania plikow i ten sam program ktory robi ten idiotem web
    interfejs potrafi otwierac PDF lepiej niz PDF viever Pro potrafi tez
    otwierac 3gpp i docx ot taka cud techniki.

    Wiec nie ma zadnego problemu by zona z domu wrzucenila na mojego ipoo
    bedacego fgdzie na swiecie liste zakupow cud panie

    > sam - nigdy sie nie powiesił. JAk mu pomogłem - dziesiatki razy... :)

    Wiesz w ipoo tez zadziala rm -rf / pewnie :)

  • 152. Data: 2009-02-28 20:59:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > No i właśnie złapałeś się we własne sidła :)
    >
    > Ty cały czas próbujesz nam wmówić, ze WM to shit, i że nasze potrzeby są
    > tylko wymyślone.
    > My cały czas twierdzimy, że dla nas ważniejsze są walory użytkowe, z
    > których korzystamy w WM, a nie wizualne, dlatego dla nas lepszy jest WM,
    > a nie iPhone.
    > Ty wolisz iPhone, bo nie potrzebujesz tego co daje WM.

    Po ipoo daje wiecej niz WM moglby sobie wymarzyc.
    Daje mi konsole unixa i pelnia wladze o ktorej user WM moze pomarzyc.:)

    > Zakończmy może tę bezsensowną dyskusję.

    Dlaczego jest ciekawie

  • 153. Data: 2009-02-28 21:00:44
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Czemu wyróżniasz umiejętność ścagania plików?

    Bo głównie do tego potrzebuję internetu.
    Wyobraź sobie, że jadę na awarię lub uruchomienie instalacji kilakdziesiąt
    czy nawet set kilometrów i okazuje się, że akurat nie mam przy sobie
    potrzebnej mi dokumentacji.
    Wtedy z pomocą idzie mi telefon z internetem i możliwością wyświetlania tych
    dokumentów. Zazwyczaj są to formaty pdf, doc, xml, jpg lub gif

    > iphone też to potrafi.

    Co potrafi ? Ściągnąć pliki z internetu i zapisać je w pamięci flash ?
    Chyba, że coś się zmieniło, ale z tego co mi wiadomo pozwala tylko na
    zapisywanie zdjęć.

    > Co do javy i flasha, to ads-playery są mało potrzebne w sensie nie
    > zawierają użytecznej treści, więc szkoda na nie bajtów, szczególnie
    > gdy w zasięgu nie ma 3g.

    Java i flash często są obecnie używane do budowy stron internetowych.
    Bywa tak, że jak przeglądarka nie obsługuje tych formatów to nie możesz
    nawigować na tej stronie, a nie mówiąc już także o ściąganiu plików.
    Wolę jednak mieć możliwość ich obsługi.

  • 154. Data: 2009-02-28 21:10:04
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Dales sie podpuscic jestes swiadom ze pod slodniki ikoneczkami jest unix
    > ze swa potega greptowania kerneli apt-get gcc i tysoacem rzeczy.

    O taaaaaak. Unix, Linux the best.
    W pełni się zgadzam, ze Windows to najgorszy shit jaki kiedykolwiek został
    wymyślony w historii świata. Tyle, ze póki co jeszcze nikt nie wymyślił nic
    lepszego :))))

    > Wiesz ze pierwsza lepsza darmowa aplikacja appstore robi z iphona serwer
    > plikow dostepny via WWW z dowolnego miejsca na swiecie. ?

    A później najbardziej tajne informacje czyta cały świat :))))

    > Tiaaa nie widze powodow by nie napisac sobie wlasnego UI to tylko
    > graficzna nakladka na Mac OS

    Po co mam budować browar, kiedy chcę się napić piwa ? :)))

  • 155. Data: 2009-02-28 21:21:31
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Po ipoo daje wiecej niz WM moglby sobie wymarzyc.
    > Daje mi konsole unixa i pelnia wladze o ktorej user WM moze pomarzyc.:)

    Tak Ci się tylko wydaje.
    Włądza to jest w Apple, które chce kontrolować każdy Twój krok, znać każdą
    Twoją informację i decydować o tym co i skąd masz.
    Poza tym wyjaśnij mi ilu użytkowników iPhone korzysta z tych dobrodziejstw.
    Ilu z nich w ogóle jest świadomych takich możliwości ?
    Uważam, ze stanowcza większość to typowi gadżeciarze, dla których liczy się
    ładny wygląd i możliwość pochwalenia się przed znajomymi :)

  • 156. Data: 2009-02-28 21:23:19
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.02.2009 Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > Wtedy z pomocą idzie mi telefon z internetem i możliwością wyświetlania tych
    > dokumentów. Zazwyczaj są to formaty pdf, doc, xml, jpg lub gif

    No rozumiem potrzebę.

    > Co potrafi ? Ściągnąć pliki z internetu i zapisać je w pamięci flash ?

    Tak, od około końca 2007 roku ;) jak najbardziej poszukaj "Safari Download
    Plugin"

    > Chyba, że coś się zmieniło, ale z tego co mi wiadomo pozwala tylko na
    > zapisywanie zdjęć.

    Przespałeś ostatni rok?
    A później jak masz to zapisane to poszukaj programu "Docs".

    > Java i flash często są obecnie używane do budowy stron internetowych.

    Budowy czego? Jaki odsetek stron posiada _kontent_ tylko w np flashu?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 157. Data: 2009-02-28 22:00:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Tak Ci się tylko wydaje.
    > Włądza to jest w Apple, które chce kontrolować każdy Twój krok, znać każdą
    > Twoją informację i decydować o tym co i skąd masz.

    tylko do jailbeaka

    > Poza tym wyjaśnij mi ilu użytkowników iPhone korzysta z tych dobrodziejstw.
    > Ilu z nich w ogóle jest świadomych takich możliwości ?

    27% używa, a w związku z tym świadomych jest więcej.

    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=97528

    To rynek amerykański, gdzie jailbreak jest zgodnie z dmca nielegalny, w
    europie gdzie dmca nie działa sądzę że ten odsetek jest większy.

    > Uważam, ze stanowcza większość to typowi gadżeciarze, dla których liczy się
    > ładny wygląd i możliwość pochwalenia się przed znajomymi :)

    A ja uważam że stanowcza większość to Ci co się zawiedli na 3 kolejnych
    ppc czy wm i chcą mieć w końcu coś co działa, a nie ma tylko możliwość tego
    czy tamtego :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 158. Data: 2009-03-01 00:14:18
    Od: "Yaro" <y...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wiec nie ma zadnego problemu by zona z domu wrzucenila na mojego ipoo
    > bedacego fgdzie na swiecie liste zakupow cud panie

    może ja się nie znam i jestem niedzisiejszy, ale ja listę zakupów dostaję
    SMS-em ...

    Jarek

  • 159. Data: 2009-03-01 11:53:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > O taaaaaak. Unix, Linux the best.
    > W pełni się zgadzam, ze Windows to najgorszy shit jaki kiedykolwiek
    > został wymyślony w historii świata. Tyle, ze póki co jeszcze nikt nie
    > wymyślił nic lepszego :))))

    Wymyslil tylko mial maly budzet reklamowy.

    > A później najbardziej tajne informacje czyta cały świat :))))

    Ze niby jak "wlamanie" oo zapewne ... WM i Windows to ostoja security

    > Po co mam budować browar, kiedy chcę się napić piwa ? :)))

    No w WM to nawet posortowac sie nie da :) a zeby zrobic strukture
    drzewiasta ikonek to juz niewykonalne. Wiec nie pisz mi tu o browarach
    bo customizacja UI Iphone przerasta WM o 15 dlugosci ktory to WM nawet w
    menu Start nie pozwala ulozyc listy po swojemu co za katastrofa

  • 160. Data: 2009-03-01 11:56:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Tak Ci się tylko wydaje.
    > Włądza to jest w Apple, które chce kontrolować każdy Twój krok, znać
    > każdą Twoją informację i decydować o tym co i skąd masz.

    Buhahha za duzo czytasz MS prasy i ich smiecio FUDa.
    Oczywiscie ze windows 6.5 bedzie dziala jak appstore i MS bedzie
    wiedzial o twoich aplikacjach. Chcesz sie zalozyc ?

    Jestes tes swiadom ze mozesz smialo zablokowac w iphonie kontakt a
    jakakolwiek czescia appla i dzialac normalnie ?

    > Poza tym wyjaśnij mi ilu użytkowników iPhone korzysta z tych
    > dobrodziejstw. Ilu z nich w ogóle jest świadomych takich możliwości ?

    Bo podstawowy system "dziala" to w odroznieniu od WM w ktorym nie dziala.

    > Uważam, ze stanowcza większość to typowi gadżeciarze, dla których liczy
    > się ładny wygląd i możliwość pochwalenia się przed znajomymi :)

    Eee to samo moznabylo napisac o Omnii i HTC :) Chwalic sie iphonem to
    chyba w polskim zascianku :) Ty zauwazasz te iphony chyba tylko dlatego
    ze zazdroscisz czy jak :)