  • 121. Data: 2009-02-27 10:07:05
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Haloooo, pytanie było proste czy iphone tak potrafi?

    Pisac dwoma rekami oczywiscie na iphonie mozna a jakiz to problem :)
    A czy telefon HTC za 3000zł niemoglby stac na stole tylko przewraca sie
    jak pijany ?

    > Klawiatura na BT? Buehehehe, coś jak rysik na sznurku w omni? Weź sie nie
    > kompromituj, jak sobie wyobrażasz uzywanie tego? Iphona sobie powiesisz na
    > szyi albo złapiesz kolanami po to żeby pisać na klawiaturze bezprzewodowej?
    > LOL^2
    > To jakaś ukryta kamera, czy co?

    Normalnie na stole :) czego uzytkownicy Touch Pr sobie oczywiscie nei
    wyobrazaja bo ich cud techniki sie przewraca :) Tak wiem nikt nie pisze
    na stoliku w barze tylko trzyma w raczkach pod blatem :) a fu

    > Nie przeszkadza mi waga bo do rozmów używam słuchawki, jako nawi wisi w
    > uchwycie. W czym problem?

    Przyrosłeś na stałe do samochodu ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 122. Data: 2009-02-27 10:09:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Mam rozumieć, że ważniejszą potrzebą dla mnie ma być muzyka niż
    > rzeczywiste potrzeby, mimo, że do musyki mam grajka, z lepszą jakością
    > muzyki? Przecież nie będę nosił ze sobą laptopa ważącego 7kg po to, żeby
    > zajrzeć do głupiego dokumentu worda, czy excela. Oczywiste jest, że nie
    > będę na PDA tworzył wielkich plików anich ich edytował specjalnie.
    > Chodzi o możliwość podglądu + podstwowej edycji, czego Ty jak widać nie
    > potrafisz zrozumieć.

    7kg laptop to chyba jakis bardzo starawy i z akumulatorem samochodowym
    :) a netbookow po 0,95kg to juz nie ma ?

    Oczywiscie dorabiamy ideologie do potrzeb dowodu iz bez excella nie ma
    juz smartphona 'bo tak"

  • 123. Data: 2009-02-27 10:12:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > 1. Telefon NIGDY nie będzie dla mnie grajkiem, a już szczególnie taki
    > iPhone, co mu bateria trzyma tak cieniutko. Nie będę tak jak koledzy z
    > pracy biegałwszędzie z kabelkiem USB, po to tylko, żeby zapewnić sobie
    > ładowanie w każdej chwili. Albo jeszcze lepiej, mają podpięty kabelek
    > pod kompa non stop i za każdym razem jak są przy biurku to wpinają.
    > Śmiech na sali.

    No faktycznie twoj MPower jest zdecydowanie lepszy od ipoda i kazdy to
    wie, ale oczywiscie wiemy ze zaden WM nie odtwarza muzyki stad jest ci
    nie potrzbna ta funkcja za to potrzebna jest edycja wieloarkuszowych
    excelli :)

    > 2. Telefon TYM BARDZIEJ nie będzie dla mnie odtwarzaczem Video. Jak już
    > to wolęIpaqa 214 z 4 calowym wyświetlaczem i zapewniam Cię, że tam nic
    > się nie tnie.

    No jasne i ty sie czepiasz biednego iphona a chcesz nosic urzadzenie
    200gramowe za 1500zł do filmów. Ale zaraz przeciez WM mial robic
    wszystko ?

  • 124. Data: 2009-02-27 10:17:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No no no, lada chwila. Popatrz, jaki to jest wielki plus! A WM ma takie
    > cuda od dawien dawna i co z tego?

    To byl zart bo to zaden plus. Iphone porownywanie do trumien z
    klawiatura jest niecelowe.

    > No widzisz, a ja mam taki 2.8' i VGA. BArdzo ładnie wygląda taka
    > rozdziałka.

    Moze i ładnie tylko po co taki maly lufcik.... te kolko to chyba idiota
    robil

  • 125. Data: 2009-02-27 10:22:45
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > 7kg laptop to chyba jakis bardzo starawy i z akumulatorem samochodowym
    > :) a netbookow po 0,95kg to juz nie ma ?

    A o HP HDX Dragon słyszał?

    > Oczywiscie dorabiamy ideologie do potrzeb dowodu iz bez excella nie ma
    > juz smartphona 'bo tak"

    Nie, to tylko stwierdzenie, że ważniejszy Excel niż oglądanie filmów.

    Szadzik

  • 126. Data: 2009-02-27 10:25:51
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > wie, ale oczywiscie wiemy ze zaden WM nie odtwarza muzyki stad jest ci
    > nie potrzbna ta funkcja za to potrzebna jest edycja wieloarkuszowych

    Hehehe, widzę, że to, że napisałem o prostej edycji/ podglądzie do
    Ciebie nie dociera.
    Jeśli nie chcesz czytać tego, co piszę, dziękuję za dyskusję.

    > No jasne i ty sie czepiasz biednego iphona a chcesz nosic urzadzenie
    > 200gramowe za 1500zł do filmów. Ale zaraz przeciez WM mial robic
    > wszystko ?

    NIE NAPISAŁEM, że na którymkolwiek z nich BĘDĘ oglądał, tylko, że
    WOLAŁBYM oglądać.
    Jak już wspomniałem wcześniej, dalsza dyskusja nie ma sensu, kończy się
    na łapaniu za słówka.

    EOT jak dla mnie.

    Szadzik

  • 127. Data: 2009-02-27 10:26:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A o HP HDX Dragon słyszał?

    No faktycznie laptop pełna gęba chyba tylko według HP :)

    > Nie, to tylko stwierdzenie, że ważniejszy Excel niż oglądanie filmów.

    Jak dla kogo :)

  • 128. Data: 2009-02-27 10:26:55
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > To byl zart bo to zaden plus. Iphone porownywanie do trumien z
    > klawiatura jest niecelowe.

    > Moze i ładnie tylko po co taki maly lufcik.... te kolko to chyba idiota
    > robil

    Kolejny inteligentny argument, kółko robił idiota a klawiaturę pijany.

    Tylko pogratulować argumentów.

    Szadzik

  • 129. Data: 2009-02-27 10:28:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Hehehe, widzę, że to, że napisałem o prostej edycji/ podglądzie do
    > Ciebie nie dociera.
    > Jeśli nie chcesz czytać tego, co piszę, dziękuję za dyskusję.

    Co znaczy prosta edycja i czemu zaraz wyciagasz HP HDX jako
    kontrargument ze laptopy waza 7kg umiarkuj troche ?

    > NIE NAPISAŁEM, że na którymkolwiek z nich BĘDĘ oglądał, tylko, że
    > WOLAŁBYM oglądać.
    > Jak już wspomniałem wcześniej, dalsza dyskusja nie ma sensu, kończy się
    > na łapaniu za słówka.

    I kto to mowi, dla potwierdzenia tez ze nic oprocz telefonu nie moze byc
    wyciaga z szafy laptopa z 20 calowym ekranem :)

  • 130. Data: 2009-02-27 10:50:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Pisac dwoma rekami oczywiscie na iphonie mozna a jakiz to problem :)

    Na czym, na tej pseudo wyświetlanej klawiaturze? No nie żartuj. A skoro jest
    taka cool to po co kombinują z klawiaturami zewnętrznymi. Widać jest
    zapotrzebowanie na rozwiązania jak w HTC :)))

    > A czy telefon HTC za 3000zł niemoglby stac na stole tylko przewraca sie
    > jak pijany ?

    To już za 3000? wcześniej było za 2000zł, ja kupiłem za 499 z AM. I nie
    przewraca sie. No popatrz jaki niefart.

    > Normalnie na stole :) czego uzytkownicy Touch Pr sobie oczywiscie nei
    > wyobrazaja bo ich cud techniki sie przewraca :) Tak wiem nikt nie pisze na
    > stoliku w barze tylko trzyma w raczkach pod blatem :) a fu

    Przyrosłeś do stolika na stałe? Będziesz nosił dwa pudełka, to takie cool?
    Będziesz kład te mini klawiature na stole obok iphona, a jak nie będzie
    stolika? Ja nie potrzebuje stolika aby pisać. I ile ta cool-owa klawiatura
    będzie kosztowac, też 0.99$ jak reszta w "sklepie" Aaaa no i nie ściągniesz
    jej sobie raczej via net, hehehee.

    > Przyrosłeś na stałe do samochodu ?

    A co to ma do rzeczy? Nie potrzebuje nawet wyjmować telefonu z kieszeni jak
    ktoś dzwoni, wystarczy mi słuchawka, po co mam trzymać coś przy uchu nawet
    idąc ulicą jak moge mieć wolne obie ręce i rozmawiać?