  • 111. Data: 2009-02-27 06:21:34
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Byc moze jestes szczesliwym czlowiekiem, ze rozne sekretarki nie
    > wysylaja do ciebie e-maili w Wordzie.
    > A moze swiadomosc MS wzrosla zanim zaczeto do ciebie wysylac biznesowe
    > listy.

    Nono na tej grupie to mamy z 50 prezesow jak widze :) Obawiam sie ze
    polowa tych naciagananych zastosowan jest wydumana :) Pozatym prezesi
    maja Vaio niewiele wieksze od HTC nie wiecie nawet co modne :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 112. Data: 2009-02-27 06:22:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > To jest dokłądne określenie iPhona :)
    > WM ma to na odwrót :))))
    > I tu jest właśnie cały myk.

    Nie rob wariata, kazdy wie jak jest

    > Jak nie jak tak :)
    > Wyświetla co masz do zrobienia, a co do SMS-ów to wyświetla informację o
    > nowych wiadomościach z podaniem liczby nieprzeczytanych - to w
    > zupełności wystarczy.

    Mowilem o Windows "duzym"

  • 113. Data: 2009-02-27 08:52:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przciez
    > to HTC ma "prawie" filmy (chrupiace jak dziadek ciasteczka chyba ze
    > zjedziemy z jakoscia)

    Tak samo mi potrzebne jak i mms-y.

    > To HTC ma "prawie" przegladarke

    Opera jest całiem fajna

    > To HTC ma "prawie" touch screen bez rysika

    Ma za to klawiature, której iphone nie ma, no i nie potrzeba rysika aby
    pisać. Można za to pisać na 'dwie ręce', iphone tak potrafi? ;)

    > To HTC ma "prawie" nawigacje

    No to jak HTC ma "prawie" to iphon nie ma wcale. Mnie nawigacja z kaisera
    wystarcza bez problemu, a mam porównanie do urządzeń dedykowanych bo takowe
    mamy w firmie jak i do navi 16:9 w aucie gdzie ekran to chyba jakies 7' ?

    > Wiec masz co prawda duzo ale "prawie" funkcji.
    > Nie mowiac o tym ze HTC jako telefon to jakas masakra jest

    Bo to nie telefon tylko palmtop z funkcją telefonu.

  • 114. Data: 2009-02-27 09:11:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Tak samo mi potrzebne jak i mms-y.

    No czyli widac bardzo .... bo brak MMS wedlug WueMistow to najwieksza
    wada iphona i go dyskwalifikuje,

    > Opera jest całiem fajna

    Co kto lubi fajna to ona moze jest w Touch HD a nie na 2,8 calowym ogryzku.

    > Ma za to klawiature, której iphone nie ma, no i nie potrzeba rysika aby
    > pisać. Można za to pisać na 'dwie ręce', iphone tak potrafi? ;)

    iphona lada chwile moze miec po BT klawiature. Apropo czy w Touch pro
    pijany robil te klawiature bo po rozusnieciu i postawieniu na stole
    telefon sie PRZEWRACA co za debil to projektowal ?

    Wiesz HTC z klawiatura to ciezko porownac z Iphonem takich Touch Pro
    to 168gram 18mm grubosci to jakies 50% wiecej niz iphone zarowno w wadze
    jak i grubosci. O TytN II przez litosc nie wspomne prawie 200gramowa cegła.

> [...]
    > mamy w firmie jak i do navi 16:9 w aucie gdzie ekran to chyba jakies 7' ?

    Dlatego napisalem ze tam jest PRAWIE a juz na TyTN II to masakra :)
    240x320 na 2,8 cala.

    > Bo to nie telefon tylko palmtop z funkcją telefonu.

    No i Iphone to telefon z funkcja palmtopa i to wlasnie chodzi.

    Zreszta w takim TK telefon dla emeryta o duzych cyfrach i duzych polach
    do wybierania polecono .....iPhona :)

  • 115. Data: 2009-02-27 09:27:33
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Po drugie firma ogryzek ma fajny program wymiany baterii polegajacy na
    > wymienaie urzadzenia na refrubished ktore napewno bedzie w lepszym
    > stanei niz nasze wlasne (przewaznie nowa obudowa i wyczyszczenie).

    Za ile ta przyjemność?

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 116. Data: 2009-02-27 09:28:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > iphona lada chwile moze miec po BT klawiature. Apropo czy w Touch pro
    > pijany robil te klawiature bo po rozusnieciu i postawieniu na stole
    > telefon sie PRZEWRACA co za debil to projektowal ?

    Haloooo, pytanie było proste czy iphone tak potrafi?
    Klawiatura na BT? Buehehehe, coś jak rysik na sznurku w omni? Weź sie nie
    kompromituj, jak sobie wyobrażasz uzywanie tego? Iphona sobie powiesisz na
    szyi albo złapiesz kolanami po to żeby pisać na klawiaturze bezprzewodowej?
    LOL^2
    To jakaś ukryta kamera, czy co?

    > Wiesz HTC z klawiatura to ciezko porownac z Iphonem takich Touch Pro to
    > 168gram 18mm grubosci to jakies 50% wiecej niz iphone zarowno w wadze jak
    > i grubosci. O TytN II przez litosc nie wspomne prawie 200gramowa cegła.

    Nie przeszkadza mi waga bo do rozmów używam słuchawki, jako nawi wisi w
    uchwycie. W czym problem?

  • 117. Data: 2009-02-27 09:37:00
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > No doskonale rozumiem Twoją potrzebę edycji wieloskoroszytowego arkusza
    > excela z F01 na 2.8" :) Do filmów mam 'trochę' więcej cali, a co do
    > muzyki to się nie zgodzę.

    Mam rozumieć, że ważniejszą potrzebą dla mnie ma być muzyka niż
    rzeczywiste potrzeby, mimo, że do musyki mam grajka, z lepszą jakością
    muzyki? Przecież nie będę nosił ze sobą laptopa ważącego 7kg po to, żeby
    zajrzeć do głupiego dokumentu worda, czy excela. Oczywiste jest, że nie
    będę na PDA tworzył wielkich plików anich ich edytował specjalnie.
    Chodzi o możliwość podglądu + podstwowej edycji, czego Ty jak widać nie
    potrafisz zrozumieć.

  • 118. Data: 2009-02-27 09:41:09
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale iPhone jest dokladnie tym samym co Ipod touch (chyba nie dziwne)
    > ktorego brzmie oceniane jest DOBRZE. WIec jest to grajek.
    >
    > A mozliwosc utrzymania 30fps w rodzielczosci ekranu przy H.264 stawia
    > iphona wysoko ponad nedzmymi HTC gdzie albo bitrate 500kb/s albo
    > chrupiemy jak dzieci popcorn w kinie

    1. Telefon NIGDY nie będzie dla mnie grajkiem, a już szczególnie taki
    iPhone, co mu bateria trzyma tak cieniutko. Nie będę tak jak koledzy z
    pracy biegałwszędzie z kabelkiem USB, po to tylko, żeby zapewnić sobie
    ładowanie w każdej chwili. Albo jeszcze lepiej, mają podpięty kabelek
    pod kompa non stop i za każdym razem jak są przy biurku to wpinają.
    Śmiech na sali.

    2. Telefon TYM BARDZIEJ nie będzie dla mnie odtwarzaczem Video. Jak już
    to wolęIpaqa 214 z 4 calowym wyświetlaczem i zapewniam Cię, że tam nic
    się nie tnie.

    Szadzik

  • 119. Data: 2009-02-27 09:45:07
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > iphona lada chwile moze miec po BT klawiature.

    No no no, lada chwila. Popatrz, jaki to jest wielki plus! A WM ma takie
    cuda od dawien dawna i co z tego?

    > Dlatego napisalem ze tam jest PRAWIE a juz na TyTN II to masakra :)
    > 240x320 na 2,8 cala.

    No widzisz, a ja mam taki 2.8' i VGA. BArdzo ładnie wygląda taka rozdziałka.

  • 120. Data: 2009-02-27 09:46:49
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Niewymienna bateria powoduje ze mozna zamknac telefon w szczelnej
    > obudowie skreconej (a nie jak Nokie po 6 miesiacach paprochy pod szybka)

    Nie miałem Nokii (nie na tyle długo, żeby uznać to za konkretne używaie,
    bo tylko 2 tyg.) więc i paprochów nie miałem.

    Szadzik