  • Data: 2009-03-02 13:30:59
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Mar 2009 13:22:03 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Bo pewnie i taką być nie miały, gps w telefonie - tak, ale dla potrzeb
    >lokalizacyjnych 'znajdz w pobliżu' itp. Navigacja samochodowa w telefonie,
    >to jak pisałem ciekawostka - da się ale po co jak masz gotowe systemy ze
    >wszystkim.

    Moze dlatego ze wolę ze soba nosić jedno urządzenie a nie 2? Na
    dodatek to urządzenie spełnia 99% funkcji drugiego. Ekran tak naprawdę
    ma dość drugorzędne znaczenie - jeżdżę głownei na nawigacji głosowej.

    >Przy czym cena tego urządzenia to głównie cena softu.
    >I dla mnie porażka, to taka uniwersalność - musze mieć pda z gps i WM bo tam
    >działa AM. Zamiast kupić sobie navi z wince i AM i mieć większy
    >wybór PDA, bez dodatkowych ograniczeń. Przy czym pda się uzywa na co
    >dzień, a navi co jakiś czas (poza miastem). Jak jeszcze tych zastosowań
    >sobie podorzucamy, to się okaże że jedynie topowy model za kilka kzł
    >spełni to co chcemy przy czym za funkcjonalność używaną w 5% płacimy
    >95% ceny.

    Widzisz ja róznych PDA używałem dość dużo. I np. dla nawigacji w
    samochodzie dla mnie była to przesiadka z TC na Acer n321 a potem na
    TouchPro. I to wszystko z TomTom-em a nie AM. TT pozostał zresztą ten
    sam - tylko aktualizowany. Jak najbradizje legalny. Argument o AM jak
    żywo przypomina mi "wojny" PamOS kontra WM. PalmOS niby był gorszy bo
    nie chodziła AM. ;-) Tylko że AM to tylko jeden z systemów
    nawigacyjnych na WM - IPhone nie ma właściwie żadnego ;-) A ja AM
    akurat używam dość rzadko a mam bo dostałem z telefonem. Dodatkowo ja
    nie zapłaciłem za nią bo to służbowe. Prywatnie mam Nokię N95 a
    wcześniej E61 - też na niej odpalałem TT. Najdłuższa trasa jaką
    zresztą zrobiłem na E61 to był Bukareszt-Trójmiasto jak mi sfiksował
    ostaecznie TC podczas wyjazdu.

    >Do pieszej mam żółtka, też styka :) Ale za to na off-road mogę go
    >sobie bez problemu zabrać.

    Też mam żółtka - mimo to do weekendowych wycieczek rowerowych wolę HTC
    - po prostu zabieram jedno urządzenie a nie dwa.

    Zdrówko