  • Data: 2009-03-02 13:22:03
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Własciwie nie wiadomo dlaczego. W każdym razie jeśli podaje sie ze GPS
    > jest w wyposażeniu sprzętu to należałoby z wyprzedzeniem zadbać o choć
    > jedną funkcjonalną aplikację wykorzytującą jego mozliwości. GoogleMaps
    > nie sa dla mnie taką aplikacją.

    Bo pewnie i taką być nie miały, gps w telefonie - tak, ale dla potrzeb
    lokalizacyjnych 'znajdz w pobliżu' itp. Navigacja samochodowa w telefonie,
    to jak pisałem ciekawostka - da się ale po co jak masz gotowe systemy ze
    wszystkim.

    > Mimo wszystko uważam że jeśli używa sie telefonu czy mixu pda/telefon
    > to kolejne urządzenie to porażka. Właśnie przez to że trzeba na nie
    > wydać dodatkową kasę i pamietać by je zabrać.

    Przy czym cena tego urządzenia to głównie cena softu.
    I dla mnie porażka, to taka uniwersalność - musze mieć pda z gps i WM bo tam
    działa AM. Zamiast kupić sobie navi z wince i AM i mieć większy
    wybór PDA, bez dodatkowych ograniczeń. Przy czym pda się uzywa na co
    dzień, a navi co jakiś czas (poza miastem). Jak jeszcze tych zastosowań
    sobie podorzucamy, to się okaże że jedynie topowy model za kilka kzł
    spełni to co chcemy przy czym za funkcjonalność używaną w 5% płacimy
    95% ceny.

    > Jednoczesnie zwykle jest
    > sie przypisanym do jednej konkretnej mapy. Zwolennikiem oddzilnego
    > GPS-u jestem raczej w turystyce pieszej - nawet na rower wystrcza mi
    > PDA. A jak pisąłem pierwszy odbiornik jaki miałem to był Garmin 12 a
    > na PDA jakoś tak w okolicy m515 i GPS Holux na kabelku.

    Do pieszej mam żółtka, też styka :) Ale za to na off-road mogę go
    sobie bez problemu zabrać.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***