    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Sun, 1 Mar 2009 21:15:56 +0000 (UTC)
    <go5ds3$1qm$1@inews.gazeta.pl> <go5sql$5bu$2@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <go73on$ooh$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <go8c85$br8$1@news.onet.pl> <go8e42$na4$2@inews.gazeta.pl>
    <go8etu$l3n$1@news.onet.pl> <go8f48$sap$2@inews.gazeta.pl>
    <go9drd$8ik$1@inews.gazeta.pl> <goc8kn$2al$2@inews.gazeta.pl>
    <goc9t4$8jm$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <17y4qk5x1waoh$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <18hg24avjfrpx$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <1gykdc653p4gg$.dlg@lepper.institute.com>

    Dnia 01.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Wróć - pytałem o coś co działa, a nie może działać. Sam ten rygor
    > ustaliłeś.

    Ale wiesz że nie działa, czy tak sobie zmyślasz? Bo u mnie działa.

    > to jest trzeci rodzaj prawdy, czyli gówno prawda. Nie ma takiej aplikacji,
    > bo napisanie jej narusza warunki licencji SDK. A licencje pisane bez
    > koszernego SDK nie mają prawa znaleźć się w AppStore. I prędko nie będzie.

    Oh oh, tupnij jeszcze
    http://iphone.myapple.pl/czytaj.php?id=97255

    Po za tym appstore nie ma monopolu, chyba że i o tym nie wiesz, co można się
    akurat spodziewać.

    > ale po co? Zupełnie jakby jakiś maniak smarta chciał żeby pokazać mu równie
    > krótke dwuosobowe auto. Ja mam auto pięcioosobowe i sobie to chwalę. Bo
    > jest praktyczniejsze.

    Jasne, tak to sobie tłumacz. Piecioosobowe, ale jednodrzwiowe, a jak bedzie
    multitoutch to 2 rysiki będą dawać?

    > no.. to iPhone ci nie pokażę..

    Ziew.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***