  • Data: 2009-02-28 22:00:14
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.02.2009 Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> napisał/a:

    > Tak Ci się tylko wydaje.
    > Włądza to jest w Apple, które chce kontrolować każdy Twój krok, znać każdą
    > Twoją informację i decydować o tym co i skąd masz.

    tylko do jailbeaka

    > Poza tym wyjaśnij mi ilu użytkowników iPhone korzysta z tych dobrodziejstw.
    > Ilu z nich w ogóle jest świadomych takich możliwości ?

    27% używa, a w związku z tym świadomych jest więcej.

    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=97528

    To rynek amerykański, gdzie jailbreak jest zgodnie z dmca nielegalny, w
    europie gdzie dmca nie działa sądzę że ten odsetek jest większy.

    > Uważam, ze stanowcza większość to typowi gadżeciarze, dla których liczy się
    > ładny wygląd i możliwość pochwalenia się przed znajomymi :)

    A ja uważam że stanowcza większość to Ci co się zawiedli na 3 kolejnych
    ppc czy wm i chcą mieć w końcu coś co działa, a nie ma tylko możliwość tego
    czy tamtego :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***