    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 17:57:40 +0000 (UTC)

    Dnia 25.02.2009 frank drebin <b...@w...pl> napisał/a:

    > nie mam problemu z aplikacjami.
    > Czekam tylko, kiedy producenci samochodów idąc za Twoim idiotycznym
    > zapotrzebowaniem, zaczną wypuszczać samochody z kierownicą, lampami i
    > fotelami do samodzielnego montażu.

    Porównujesz jakiś odczyt doc do kierownicy? Sam przesadzasz.
    Powiem Ci że ja np doc i xls mam problem z otwieraniem z poczty na pc.
    Bo mam email w pine na konsoli. I może Cię to zdziwi ale to dla mnie jest
    zajebiście wygodne, mimo ww problemu.

    > No w końcu jakiś procent społeczeństwa lubi dłubać przy samochodach.
    > Reszta lubi kupić i od razu jeżdzić.

    Samochód też jak kupujesz nowy to trzeba zarejestrować, ubezpieczyć. Trochę
    chybione porównanie.

    > Nawet kupując zasranego grata mogę nim od sprzedawcy or razu odjechać, bez
    > aktywacji internetowej u producenta.

    A używany grat jest zarejestrowany i możesz nim odjechać, popatrz jak w
    iphone kupionym od kogoś.

    > przy abo ~50zł m-c?
    > Napisz gdzie, nie bądź świnia.

    Bez przesady, min 2 razy tyle.

    > Nie zrozumiałeś moich postów.
    > Nie jestem na "kupię, nie kupię".
    > Dziwi mnie po prostu Twoje bezkrytyczne uwielbienie.

    W którym miejscu? Mnie dziwi krytyka tego telefonu przez osoby które
    sobie o nim cos tam poczytały i w kółko powtarzają te same wady, wady
    które albo były i już są poprawione, albo zalatwia je darmowy soft
    (ogólnie dostepny, za darmo i na kilkanaście kB). I nawet wtedy problem
    jest to że tego softu nie ma z pudełka. A połowa krytykantów ma WM czy
    symbiany i kupe zamienników do todo, pim czy telefonowania itp. I jakoś
    tam to nie jest problemem.

    > Jak ktoś niżej napisał, jakby to wypuścił microsoft, to byś pewnie pluł na
    > to.

    Wiesz tu jest inny problem z MS by wyszedł na WM a ja to już 3 razy
    przerabiałem (ppc2k ppc2k2 i wm5) i się nie dam 4 raz nabrać.
    Na symbiana również (przerabiałem w e61), a niestety palmos wymiękł.
    Jest perspektywa w palmweb, ale narazie nie ma sprzętu, zobaczymy co
    chłopaki z palm one zrobili.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***