  • 51. Data: 2014-10-08 18:47:59
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-07 23:28, Pszemol pisze:
> [...]
    > weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
    > Zauważ, że nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

    > Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupują.
    > Widzisz - ja swoją Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
    > bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupię nawet jak
    > będą dożywotnią gwarancję dawać.

    > No i co z tego że telefon po trzech latach nie pracuje już jak nowy?

    > No i co? Ten przykład o czym miał świadczyć? Podany przez pomylkę?

    > No i czemu nie naprawił go?

    > A skąd ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak myśli. Zapytaj go sam.

    Pytanie było pewnie retoryczne. Ty podajesz przykąłd koleżanki
    niezadowolonej z SGS to nie ignoruj przykładów jego kolegów
    narzekających na iPhony.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 52. Data: 2014-10-08 18:49:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 03:27, A.L. pisze:

    > Pewnie. 100 procentowo wolni sa tylko klienci Apple.

    Wolni są ci co nie mają w ogóle smartfonów. No chyba, że mieszkają w
    Korei Północnej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 53. Data: 2014-10-08 23:08:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

    Co to jest "korporacyjna aplikacja" i do czego służy?
    Czemu ma jakiś wpływ na podstawową funkcję telefonu: bycie gotowym
    do odbioru rozmowy telefonicznej?

  • 54. Data: 2014-10-08 23:12:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To wiem. Ale zawieszanie sie może i jest możliwe, ale w niskobudżetowcach,
    > bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

    Nie tylko możliwe co faktycznie potwierdzone relacją naocznego świadka.

    > Nie wiem jaką. Pewnie taką samą, która powiesić na amen kilkukrotnie
    > mocniejszego peceta, albo wywalić bluescreen. Koleżanka jest po prostu
    > gapa, że ani razu nie spojrzała na komórkę i nie zauważyła, że wisi.

    Nie trzeba być gapą - to służbowy telefon, siedzi sobie na wycieczce
    w plecaku - jak zadzwoni to odrywasz się od swojego weekendu
    i sprawdzasz z czym tym razem szef będzie przynudzał. Jak nie dzwoni
    to się cieszysz weekendem i na telefon służbowy nie zaglądasz bo
    idiotą pracoholikiem nie jesteś chyba.

    > Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył
    > i też by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

    Z takim podejściem rozumiem teraz co to znaczy że użytkownicy Androida
    "nie narzekają"... Sorry, ale takie przypadki są mi nieznane na moim iPhone.

  • 55. Data: 2014-10-08 23:14:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > weekend
    > całego
    >
    > Dziwi mnie, że ta osoba przez cały tydzień nie zorientowała się, że gsm
    > jest zablokowany, albo co gorsza miała aktywny po prostu tryb samolotowy
    > :).

    Nie cały tydzień tylko cały weekend.
    Nie wiem czy miałeś kiedyś służbowy telefon ale zapewniam Cię, że
    jest to rzecz do której nie zaglądasz jak nie dzwoni... Bawisz się swoim.

    Wyobraź sobie teraz taką sytuację: czekasz na ważny telefon, wydaje
    Ci sie że telefon włączony, naładowany - jak często zaglądasz aby
    sprawdzić czy znowu się nie zawiesił? Naprawdę chcesz mieć takie
    zmartwienie na Twojej liście zmartwień? Bo ja wolę fona co się nie wiesza.

  • 56. Data: 2014-10-08 23:15:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Weekend a nie tydzień. I nie dziwię się, że w weekend nie martwiła się z
    > powodu braku telefonów z firmy.

    Otóż to. Jeden logiczny człowiek się znalazł.

  • 57. Data: 2014-10-08 23:16:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    wiadomości news:XnsA3C0B5FD3A550budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie wiem jaką ale też sporadycznie zdarzało mi się takie zachowanie
    > androida.
    > Orientowałem się dopiero wtedy jak sam nie mogłem się z nikim połaczyć.
    > Restart powodował automatyczne odblokowanie a od znajomych wiem ze
    > probowali sie polaczyc i byłem niedostępny.

    Co to znaczy sporadycznie? Jaki masz telefon?
    Jak długo używasz telefonu i jak często robisz mu reset?

  • 58. Data: 2014-10-08 23:18:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pytanie było pewnie retoryczne. Ty podajesz przykąłd koleżanki
    > niezadowolonej z SGS to nie ignoruj przykładów jego kolegów narzekających
    > na iPhony.

    Nie "ogólnie niezadowolonej" tylko raportującej konkretny,
    częsty problem z którym nie umie sobie poradzić serwis.
    Nie omawiamy tu mglistych uczuć koleżanki tylko fakty
    przez nią raportowane.

  • 59. Data: 2014-10-08 23:22:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mi nikt na siłę nie daje płyty U2 .. wolność panie wolność ..

    Toś sobie wymyślił przykład ograniczenia wolności...ech naiwności!
    Zaglądnij pod maskę Androida a przekonasz jakimi narzędziami
    zniewala Cię w każdym Twoim ruchu Google... wolny człowieku!

  • 60. Data: 2014-10-08 23:28:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Toś sobie wymyślił przykład ograniczenia wolności...ech naiwności!
    > Zaglądnij pod maskę Androida a przekonasz jakimi narzędziami
    > zniewala Cię w każdym Twoim ruchu Google... wolny człowieku!

    Po pierwsze mogę tam zajrzeć, po drugie mogę sobie zmienić system na
    taki pozbawiony przekazywania info do Google. Ty za to nie możesz zrobić
    ani jednego ani drugiego.

    PS: Powiedz czy Apple przestał już wysyłać Twoją pozycję na swoje
    serwery?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?