  • 121. Data: 2014-11-05 12:08:32
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m1pc6m$ela$...@d...me...

    news:m1o0rk$flt$1@dont-email.me...

    >"wszyscy" mnie już olali... Masz marzenia, nie ma co! :-)

    Nieodmiennie ćwokiem jesteś jednak :-)

  • 122. Data: 2014-11-05 17:44:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Masz bardzo mocno ustalone opinie jak na kogoś kto
    > "nie śledzi tematu"... :-)

    > Miałeś kiedyś iPhone w ręce dłużej niż parę chwil?

    > Błędnie rozumujesz i niepotrzebnie uogólniasz.
    > Nie wszyscy mówili że po co >4"

    nie wszyscy. To tylko Jobs tak mówił, a wyznawcy powtarzali

    >ani nie każdy pragnie mieć teraz >4".

    Sam dawałeś przykład ilu to nowych klientów ściągnął IP6. Czyli jednak
    klientela jest

    > Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

    to go nie kupuj. Po co Ci on.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2014-11-05 20:03:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 5 Nov 2014 04:48:43 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > No i to, że źle napisany program nie powinien być w stanie
    > powiesić całego telefonu - system operacyjny ma mieć przed
    > tym wbudowane zabezpieczenia i umieć taką apkę ubić bez
    > ubijania innych apek ani uszkodzenia integralności systemu.
    > Już czasy MS-DOS/Win95 odeszły do lamusa. Umiemy pisać
    > lepsze systemy operacyjne aby takie rzeczy nie miały miejsca.

    Ale odróżniasz system operacyjny od interfejsu użytkownika, który
    może się zawiesić? System wtedy ma się bardzo dobrze i mu nie zagraża
    nieresponsywny proces ui. Co z tego, że user nic nie może zrobić.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2014-11-18 01:05:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m3dk5a$f63$1@dont-email.me...

    > nie wszyscy. To tylko Jobs tak mówił, a wyznawcy powtarzali

    Ci co powtarzali... Ale nie wszyscy.
    Dziś używałem iP6+ i powiem Ci, że z całą pewnością jest za duży.

    > Sam dawałeś przykład ilu to nowych klientów ściągnął IP6.
    > Czyli jednak klientela jest

    Tak, klientela jest na nowy, szybki iPhone.
    Niekoniecznie z takim dużym ekranem jak iP6.

    > to go nie kupuj. Po co Ci on.

    A pisałem gdzieś, że kupuję?
    Na razie mój czteroletni iPhone4 działa bardzo dobrze.

  • 125. Data: 2014-11-18 01:08:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Ale odróżniasz system operacyjny od interfejsu użytkownika, który może się
    > zawiesić? System wtedy ma się bardzo dobrze i mu nie zagraża
    > nieresponsywny proces ui. Co z tego, że user nic nie może zrobić.

    A odróżniasz dobry system operacyjny który wykrywa taką
    sytuację że urządzenie stało się bezużyteczne dla użytkownika
    od kiepskiego systemu który działa sobie bez GUI czyli tak jak
    gdyby nie działał, bo po co komu telefon/smartfone bez GUI?

  • 126. Data: 2014-11-18 01:10:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Nieodmiennie ćwokiem jesteś jednak :-)

    A nie mówiłem że "duchy" piszą ? :-)))))))

  • 127. Data: 2014-11-18 09:47:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Nov 2014 18:08:48 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    > od kiepskiego systemu który działa sobie bez GUI czyli tak jak
    > gdyby nie działał, bo po co komu telefon/smartfone bez GUI?

    Taki system nie istnieje, wystarczy w odpowiedni sposób zablokować
    użytkownikowi input (klawiaturę, mysz, dotyk itp.).
    Dla systemu taka sytuacja to po prostu brak reakcji użytkownika,
    system ma wpadać w panikę, że user z niego nie korzysta? Ma błagać
    usera o dowolny input strasząc, że się zawiesi z rozpaczy?
    Sytuacja, w której gujowi wydaje się, że user nic nie robi (przez
    zablokowany input) to najczęstszy powód "zawieszenia". I nawet ten
    idealny system/guj z symbolem odgryzionego jabłka z tym sobie nie
    poradzi.

    --
    Marek

  • 128. Data: 2014-11-18 11:28:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ci co powtarzali... Ale nie wszyscy.
    > Dziś używałem iP6+ i powiem Ci, że z całą pewnością jest za duży.

    zależy do czego

    > Tak, klientela jest na nowy, szybki iPhone.
    > Niekoniecznie z takim dużym ekranem jak iP6.

    a twierdziłeś inaczej

    > A pisałem gdzieś, że kupuję?
    > Na razie mój czteroletni iPhone4 działa bardzo dobrze.

    i będzeisz wyglądał w Starbuksie jak neandertalczyk w salonie gier
    komputerowych