  • Data: 2014-10-12 21:32:39
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Jedno i drugie.Obejrzeć nic nie obejrzysz w tych milionach milionów
    > linii kodu źródłowego, nawet jak Ci się uda wszystkie pliki źródłowe
    > skądś dostać a już napewno nic nie zmienisz bo przecież nie umiesz :-P

    cieszę się, że mi mówisz jak nie umiem wykonywać swojego zawodu. To, że
    Tobie nic to nie mówi to nize znaczy, że innym nie.

    > Nie wiem kogo masz na myśli - ja wiem że mieć źródła to jedno
    > a umieć coś tam sensownie zmienić tak żeby działało to drugie.

    > Oczywiście że nie. Wręcz przeciwnie - jest to bardzo potrzebne.
    > Jak zgubię prawie wyładowany telefon i zorientuję się o tym dopiero
    > jak bateria całkiem padnie to dzięki temu że Apple przechowuje
    > na serwerze ostatnią pozycję geograficzna urządzenia będę mógł
    > go odszukać na mapie za pomocą usługi Find My iPhone.

    mówisz o tej usłudze dzięki której można zablokować zdalnie telefon i
    zarządać okupu bo panowie z cupertino dali dupy przy zabezpieczeniach?

    PS; czyli teraz to robią jawnie i jeszcze się userzy cieszą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?