  • Data: 2014-10-13 00:29:47
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA3C4EC0D2CA47budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Raz w tygodniu a nie czesciej niz raz w tygodniu to jednak dwie zupełnie
    > rózne czestotliwości...

    No więc napisałem nie częściej niż raz w tygodnie więc przez
    2,5 roku wyłączałeś awaryjnie telefon nie więcej niż 130 razy :-)

    > Poza tym resetuje czesciej. Czasami dlatego, ze mi przeglądarka chodzi
    > zauwazalnie wolniej, czasami bo mi spadnie i sam sie wyłączy.
    >
    > O kilku razach pisałem w kontekscie zawieszenia modułu GSM - telefon
    > działał ale nie mozna się było nigdzie dodzwonic, nikt tez nie mogł
    > zadzwonic do mnie.

    Czyli konkluzja jest taka, że Twój Samsung Galaxy S Plus jest wadliwy
    skoro wymaga tak częstych i nieustannych resetowań... Pamietasz
    co się stało że tak się porobiło czy było tak już od nowości?
    Bo wiesz, to nie jest normalne.