  • Data: 2014-10-08 23:12:09
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m13hvm$kvl$1@node1.news.atman.pl...

    > To wiem. Ale zawieszanie sie może i jest możliwe, ale w niskobudżetowcach,
    > bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

    Nie tylko możliwe co faktycznie potwierdzone relacją naocznego świadka.

    > Nie wiem jaką. Pewnie taką samą, która powiesić na amen kilkukrotnie
    > mocniejszego peceta, albo wywalić bluescreen. Koleżanka jest po prostu
    > gapa, że ani razu nie spojrzała na komórkę i nie zauważyła, że wisi.

    Nie trzeba być gapą - to służbowy telefon, siedzi sobie na wycieczce
    w plecaku - jak zadzwoni to odrywasz się od swojego weekendu
    i sprawdzasz z czym tym razem szef będzie przynudzał. Jak nie dzwoni
    to się cieszysz weekendem i na telefon służbowy nie zaglądasz bo
    idiotą pracoholikiem nie jesteś chyba.

    > Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył
    > i też by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

    Z takim podejściem rozumiem teraz co to znaczy że użytkownicy Androida
    "nie narzekają"... Sorry, ale takie przypadki są mi nieznane na moim iPhone.