  • Data: 2014-10-09 19:46:28
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-08 o 23:12, Pszemol pisze:

    > Nie trzeba być gapą - to służbowy telefon, siedzi sobie na wycieczce
    > w plecaku - jak zadzwoni to odrywasz się od swojego weekendu
    > i sprawdzasz z czym tym razem szef będzie przynudzał. Jak nie dzwoni
    > to się cieszysz weekendem i na telefon służbowy nie zaglądasz bo
    > idiotą pracoholikiem nie jesteś chyba.

    Ok. Tu się zgodzę, że mogła nie widzieć, że wisi. Ale to jej wina, że
    był powieszony cały weekend, bo np ja bym zauważył inna godzinę jakbym
    wieczorem podłączał do ładowania :)

    > Z takim podejściem rozumiem teraz co to znaczy że użytkownicy Androida
    > "nie narzekają"... Sorry, ale takie przypadki są mi nieznane na moim
    > iPhone.

    Mnie też są takie przypadki nie znane, a miałem już S3, S4, Note2 i
    teraz mam S5 i Note3.
    Dałeś przykład, że po zawiśnięciu przyszło mnóstwo smsów i powiadomień,
    to Ci podałem przykład, że jak mi zawisł Windows, to tez na drugi dzień
    dostałem mnóstwo maili. Laptop chodził non stop i też nie zauważyłem, że
    zawisł.

    A "firmowa" aplikacja pewnie może łatwo zawiesić jeśli sie odwołuje
    bezpośrednio do jakichś sterowników modułu gsm, czy cos takiego. Nie
    znam się.

    KOMTUR