  • Data: 2014-10-09 00:59:54
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Co to znaczy sporadycznie? Jaki masz telefon?
    > Jak długo używasz telefonu i jak często robisz mu reset?

    Samsung Galaxy S plus - uzywany od jakiegos 2,5 roku.
    Sporadycznie - to znaczy ze zdazyło się tak moze 5 razy.
    Reset w jakim sensie? Właczenie i wyłączenie? W sumie tylko wtedy kiedy
    musze czyli jak mam własnie taka sytuacje, ewentualnie jak widze, ze cos
    zacina. Nie czesciej niz raz na tydzien.

    Chyba ze masz na mysli wgranie systemu od poczatku to: nigdy. :)