    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Date: Mon, 6 Oct 2014 20:12:10 +0200

    news:5432853b$0$12636$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ze iphone bedzie szybszy niz symulator javy na androidzie to ogolnie
    > wiadomo, ale czy to przeszkadza w uzytkowaniu ... poworzylem te testy,
    > faktycznie, samsung troche muli. Moglby szybciej sie przelaczac.
    > I nawet nie pomaga to, ze rzekomo program pozostaje w pamieci - aparat
    > wolno startuje i tyle.
    > Czy to wina javy ... cholera wie ...

    Właściwie to użytkownika końcowego to ani ziębi ani grzeje
    czy to Java czy coś innego - efekt się liczy: muli...

    A jeśli to wina Javy, to jest to tymbardziej przykre, bo w takim razie to
    już nigdy się nie zmieni i różnica będzie tylko coraz większa.
    W pogoni za uniwersalnością/przenośnością poświęcono wydajność.

    reservations-in-china-in-just-24-hours/

    > Ale oni wszyscy nie widzieli, a zamowili, to nie jest dowod ze Apple
    > lepszy, tylko ze ma wiernych wyznawcow :-)

    Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupują/płacą za reputację.
    Tak jak kiedyś kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
    bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest wart
    swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

    Dziś właśnie miałem okazję jechać z kolegą i jego żoną do pracy,
    dostała ona służbowego Galaxy S4 i ciągle narzeka że się jej telefon wiesza.
    Interweniowała w swej firmie aby wymienili jej na inny i usłyszała że wiedzą
    o problemie, bo wielu pracowników równiez narzekała na swoje telefony
    służbowe, też S4. Dali telefon do serwisu, zainstalowali upgrade osa i
    kazali
    użytkownikowi testować. Ostatnio się skarżyła że telefon cichy, nikt do niej
    nie dzwonił od piątku do niedzieli, zorientowała się że fon wisi - wyjęła
    baterię,
    włożyła ją ponownie: posypały się smsy i informacje o nieodebranych
    rozmowach.
    Nie miałem wcześniej okazji porozmawiać z kimś kto miał z S4 do czynienia
    z pierwszej ręki: na półce w sklepie wyglądał fajnie. Nie wiedziałem że to
    aż taki szajs! A to przecież flagowiec Samsunga... miałem o nich lepsze
    zdanie.