  • 81. Data: 2014-11-24 13:43:21
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:547230dd$0$2839$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Oczywiście cytatu nie podasz kłamliwy wypierdzie. Tak myślałem.

    Jeśli mnie o coś prosisz to proś grzecznie i bez obraźliwych epitetów.

  • 82. Data: 2014-11-24 13:57:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Nie ucz ojca dzieci robić. Masz jakiś uraz do Linuksa?

    Nie mam, bardzo fajny system... Błędnie zrozumiałeś to zdanie :-)
    To była moja parafraza Twojej tezy o tym, że iOS że jest poskładany
    z ochłapów PowerPC a nie napisany od początku, od zera jako iOS :-)

    > Dalvik. Jak nie lubią to niech nie używają. Ja nie lubię iphona i nie
    > używam, proste.

    No niestety nie masz za bardzo wyboru w wersjach Andka <4.4

    Napisałeś:
> [...]

    Nie wiemy jakiej wersji iOS on używa. W mojej 6.xx jest tak:
    Informacje o dostępnej aktualizacji software pojawiają
    się w dwu miejscach: dostępny upgrade iOS objawia się jako
    adnotacja przy ikonie Settings w postaci małej cyferki "1"
    w czerwonym kółeczku w lewym górnym rogu ikony Settings...
    Drugie miejsce to ikona AppStore, i tu również aktualizacje
    dostępnych aplikacji sygnalizowane są cyfrą przy ikonie
    AppStore, z tym że tu liczba reprezentuje ilość aplikacji
    wymagających upgrade.
    O jaką "belkę statusu" mu chodzi to ja nie wiem...
    Ekran powiadomień, ten który "ściągasz" na ekran główny
    przesunięciem palca z góry na dół, nie zawiera informacji
    o uaktualnieniach.
    Generalnie rzecz biorąc jeśli chłop ma problemy z użyciem tego
    telefonu to niech się przejdzie do jakiegoś sklepu Apple w swoim
    mieście i 10 minut rozmowy z tam zatrudnionym pomocnikiem
    powinno mu wyjaśnić wszystkie jego wątpliwości na temat iOS.

  • 83. Data: 2014-11-24 14:00:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A news youtubie można obejrzeć zainstalowane win95 na współczesnych
    > sprzętach (nawet wirtualnych). To dopiero zapier...ala, ładuje się w 3
    > sekundy. Z tego samego powodu ios jest taki "szybki". System z muzeum
    > odpalany na współczesnym hardware to musi być szybki.

    Marku, jesteś tendencyjny.
    W 2007 roku nie było iOS 7 ani iOS 8.
    I nie będą one sprawnie działać na sprzęcie z 2007 roku.
    Byłyby problemy nawet z iOS 4.

  • 84. Data: 2014-11-24 14:09:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 08:20:48 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Misiek, ale mógłbyś nie zapisywać się klubu tej szmaty i nie
    powielać
    > kłamstw na mój temat? Ja rozumiem, że "sprytnie" robi cię w ciula,
    ale
    > czytaj wątek, a nie dasz się.

    Myślę, że zbyt się nim przejmujesz i go bierzesz na serio, to zwykły
    nieszkodliwy prowokator, czasami zabawny.

    --
    Marek

  • 85. Data: 2014-11-24 14:10:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > :-))))
    >
    > Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

    Marku, dodałem trochę cytatów które wcześniej wyciąłeś
    i prawdopodobnie przestałeś rozumieć kontekst tego co napisałeś...

    Nie, nie napisałem nigdzie że "dobrze jest że Ghost i Masti nie
    odróżniają pamięci masowej od operacyjnej" - to nie jest dobrze!
    To dowodzi raczej tezy, że gadają jak niewidomi o kolorach tęczy...

    Ja argumentuję, że ta informacja o ilości RAM klientowi jest
    niepotrzebna bo:
    - z jednej strony i tak nie mają wpływu na to ile tego RAMu
    sobie kupi (wszystkie wersje iPhone, niezaleznie od rozmiaru
    pamięci masowej mają tyle samo pamięci operacyjnej)
    - z drugiej strony i tak nie ma łatwego porównania z ilością
    RAMu w smartfonach z innym systemem operacyjnym więc
    typowy użytkownik który nie czyta fachowych opracowań
    nie będzie wiedział że 1GRAM w iOS = 3GRAM w Androidzie.

    Zostawiaj może ciut więcej cytatów z poprzednich iteracji
    w wątku a nie pogubisz na przyszłość tak szybko kontekstu... :-)

  • 86. Data: 2014-11-24 14:24:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 06:57:29 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Nie mam, bardzo fajny system... Błędnie zrozumiałeś to zdanie :-)
    > To była moja parafraza Twojej tezy o tym, że iOS że jest poskładany
    > z ochłapów PowerPC a nie napisany od początku, od zera jako iOS :-)

    lW kontekscie Amdroida Linuks to nie system, to tylko kernel.
    Wszelakie dystrybucje bardziej paują do miana "systemu Linuksowego",
    userlandu, z którym zwykły user ma styczność. Natomiast niewiele z
    tego userlandu pozostało w Androidzie, nawet init jest inny.

    > No niestety nie masz za bardzo wyboru w wersjach Andka <4.4

    Nie zrozumiałeś, miałem ma myśli nie korzystać w ogóle. Używanie
    Amdroida nie jest jakimś przymusem czy za karę. Jest wybór.

    --
    Marek

  • 87. Data: 2014-11-24 14:29:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 07:00:20 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Marku, jesteś tendencyjny.
    > W 2007 roku nie było iOS 7 ani iOS 8.
    > I nie będą one sprawnie działać na sprzęcie z 2007 roku.
    > Byłyby problemy nawet z iOS 4.

    Błagam, to tylko numerki. Wystarczy win95 przemalować na win2014 i
    zmienic lekko wygląd gui. Standardowy winuser posadzony przed takim
    kompem byłoby w szoku jak win2014 śmiga. Tak upraszczam, ale zasada
    , że prosty i nieskomplikowany soft będzie działał szybciej ciągle
    aktualna.

    --
    Marek

  • 88. Data: 2014-11-24 14:32:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > w szoku jak win2014 śmiga. Tak upraszczam, ale zasada , że prosty i
    > nieskomplikowany soft będzie działał szybciej ciągle aktualna.

    Gdyby to była prawda co piszesz to dałoby się sprawnie działać
    pod iOS 8 na starym iPhone 2G a niestety nie da się... Dlaczego?

  • 89. Data: 2014-11-24 15:05:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Gdyby to była prawda co piszesz to dałoby się sprawnie działać
    > pod iOS 8 na starym iPhone 2G a niestety nie da się... Dlaczego?

    bo jest dupnie napisany?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 90. Data: 2014-11-24 15:13:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Myślę, że zbyt się nim przejmujesz i go bierzesz na serio, to zwykły
    >nieszkodliwy prowokator, czasami zabawny.

    Się w ogóle nie przejmuję, ale jak zaczyna to swoje Goebbelsowskie stukrotne
    powtórzenie kłamstwa i zauważam, ze ktoś to łyka to po prostu nic innego mi
    nie zostaje jak zareagować