  • 121. Data: 2014-11-24 21:36:53
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > To Ty sobie WYOBRAZIŁEŚ/UROIŁEŚ że jako *zaletę*.
    > Ja nie klasyfikowałem tutaj tej różnicy ani jako wady ani jako zalety.
    > Zgodzisz się z tą tezą?

    > Urojenie, jako takie, nie jest terminem ani obraźliwym ani
    > sugerującym chorobę psychiczną, choć częste urojenia
    > faktycznie mogą być objawem licznych chorób psychicznych.
    >
    > Przykładem urojenia może być np. fatamorgana, z chorobą
    > psychiczną nie ma przecież nic wspólnego... prawda?
    >
    > Nie sugerowałem Ci jeszcze abyś brał jakieś pigułki na te urojenia,
    > aczkolwiek zaczynam się martwić ich częstością występowania :-P

    po raz kolejny usiłujesz się kiepsko wymigiwać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2014-11-24 22:17:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > I kto tu błaznuje.

    No Ty błaznujesz pozując tajemniczość swoją insynuując że masz dostęp do
    źródeł iOSa.

  • 122. Data: 2014-11-24 22:17:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Nie kręć, napisałeś że Android nie był systemem napisanym od nowa. To
    > jest manipulacja. Wartością dodaną tutaj jest to co jest poza kernelem,
    > czyli to co powstało od nowa.

    No to teraz napisz nam jakie składniki iOS przypominają Ci MacOS z PowerPC
    że nazwałeś je ochłapami?

  • 124. Data: 2014-11-24 22:17:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Fatamorgana nie jest urojeniem, błaźnie.

    Z technicznego puntu widzenia nie jest - fakt.
    Mogłem wymyślić lepszy przykład :-)

    Dziękuję za czujność- teraz wiem że mogę na Ciebie zawsze liczyć :-D

  • 125. Data: 2014-11-25 01:00:18
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 24.11.2014 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > Tobie się pogubił szerszy kontekst.
    > Przesiąć się na peceta, Twoje wypowiedzi w usenecie będą bardziej
    > wartościowe...
    >
    > Aby nie ograniczać się tylko do krytyki, być bardziej konstruktywnym,
    > przypomnę Ci tezę którą omawiamy: programiści [piszący pod Androida] są
    > niezadowoleni z Dalvika.
    > Ty mi na to napisałeś że nie muszą Dalvika używać... Napisz mi więc,
    > proszę, czego mogą innego użyć PROGRAMIŚCI PISZĄCY PROGRAMY POD ANDROIDA a
    > nie pisz mi, że mogą się przesiąść pod iOS jak nie lubią Dalvika, ok? :-D

    Mogą używać czego chcą, przykładowo większość kodu Maximy jest w Lispie.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.yho
    nda&hl=en
    Octave głównie w C++, ale część istotnych bibliotek napisana jest w
    Fortranie.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oc
    tave&hl=en
    Syncthing napisany jest w Go (golang).
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nu
    tomic.syncthingandroid

    Używa się wszystkich możliwych języków począwszy od Javy po C, C++,
    Pythona, Go, C#, Pascala, itd.

  • 126. Data: 2014-11-25 01:44:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message

    > Mogą używać czego chcą,

    To dobra wiadomość :-)
    Zwłaszcza dla piszących w Java i nielubiących Dalvika :-)

> [...]
    tomic.syncthingandroid

    > Używa się wszystkich możliwych języków począwszy od Javy po C, C++,

    To jeszcze napisz nam jak użyć języka Java bez konieczności użycia Dalvika.
    Tak żebyśmy mieli informacje w komplecie :-) Bo zdaje się alternatywa dla
    Dalvika (czyli "Android Runtime", inaczej ART) dołączono dopiero w wersji
    4.4 (KitKat). Co ma zrobić ktoś aby jego apka w Javie poszła na starszym
    Andku?

  • 127. Data: 2014-11-25 08:00:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Z technicznego puntu widzenia nie jest - fakt.

    Z żadnego, a nie z technicznego, po prostu nie jest - błaźnie.

  • 128. Data: 2014-11-25 09:24:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 18:44:06 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > 4.4 (KitKat). Co ma zrobić ktoś aby jego apka w Javie poszła na
    starszym
    > Andku?

    Nie błaznuj, dobrze wiesz, że bytecode dalvika oraz jego api nie jest
    kompatybilny z bytecodem jvm i jego api (na poziomie binarnym) więc
    nie da się uruchomić jarów jvm pod dalvikiem. Ale nic nie stoi na
    przeszkodzie aby skompiliwać źródła tej "apki" po android sdk.
    Używałem wiele różnych gotowych klas/bibliotek napisanych w javie i
    nigdy nie było problemów z ich kompilacją. To tak na zaś, jakbyś
    następnie próbował sugerować, że "java" dalvika jest niekompatybilna
    na poziomie źródeł z "prawdziwą" Javą.

    --
    Marek

  • 129. Data: 2014-11-26 08:03:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 23 Nov 2014 18:49:16 +0100, PlaMa wrote:

    > Lol... takie cuda się dzieją w ios? :)

    Wielki iElektronik nie ogarnal, ze w Andku mozna to menu przejsc raz,
    ustawiajac akcje domyslna. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 130. Data: 2014-11-26 14:13:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Wielki iElektronik nie ogarnal, ze w Andku mozna to menu przejsc raz,
    > ustawiajac akcje domyslna. :-)

    Mimo instrukcji aby nie pytał znowu, tablet niestety zapytał ponownie.
    Może bug?