  • 71. Data: 2014-11-23 18:49:16
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 14:08, Pszemol pisze:

    > Ja naprawdę nie muszę się podniecać faktem ze moj telefon ma trzy
    > przeglądarki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
    > dodatkowym pytaniem której przeglądarki użyć do wyświetlenia klikniętego
    > linka: przerost formy nad treścią!

    Lol... takie cuda się dzieją w ios? :)

  • 72. Data: 2014-11-23 18:49:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >Już Ci tłumaczyłem, że to nie żadne kłamstwa z mojej strony

    Gdy piszesz, ze pomyliłem operacyjna z masowa, to jednak kłamiesz.
    Bezczelnie.

  • 73. Data: 2014-11-23 19:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > Lol... takie cuda się dzieją w ios? :)

    Jeśli naprawdę nie załapałeś, to informuję że opisywałem Androida
    w tablecie Samsunga jakiego miałem okazję trochę poużywać...

  • 74. Data: 2014-11-23 19:04:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Wiec na jakiej podstawie wmawiasz mi, ze mylę operacyjna z masowa?

    Na podstawie tego co napisałeś.

  • 75. Data: 2014-11-23 20:09:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Na podstawie tego co napisałeś.

    Oczywiście cytatu nie podasz kłamliwy wypierdzie. Tak myślałem.

  • 76. Data: 2014-11-24 01:00:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 13:08:15 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Co do nowoczesności Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
    > Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów
    Linuksianych".

    Nie ucz ojca dzieci robić. Masz jakiś uraz do Linuksa?

    > Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...

    Dalvik. Jak nie lubią to niech nie używają. Ja nie lubię iphona i nie
    używam, proste.

    > Można, można, tylko Twój znajomy używać iOSa nie umie.

    Oj to powiedz jak to zrobić bez aktializacji, chętnie koledze pomogę.

    --
    Marek

  • 77. Data: 2014-11-24 01:04:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 14:50:58 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Nie wiem, mam Macbooka 2009 lub 2010 roku i rzeczywiście dziala on
    > sprawniej niż dwuletni laptop HP w biurze z Win7 ... Może racja.
    Ale to
    > wciąż w 2007 był za duzy kawalek kodu do strawienia na to co
    elektronika
    > mogla w iPhone w 2007...

    A news youtubie można obejrzeć zainstalowane win95 na współczesnych
    sprzętach (nawet wirtualnych). To dopiero zapier...ala, ładuje się w
    3 sekundy. Z tego samego powodu ios jest taki "szybki". System z
    muzeum odpalany na współczesnym hardware to musi być szybki.

    --
    Marek

  • 78. Data: 2014-11-24 01:06:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 13:08:18 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Czyli dobrze, że Apple nie publikuje?? :-)
    > Dobrze, bo Ghost lub Masti pomylą 1G operacyjnej ze 128G masowej?
    :-))))

    Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

    --
    Marek

  • 79. Data: 2014-11-24 08:20:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    <P...@P...com> wrote:

    >Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

    Misiek, ale mógłbyś nie zapisywać się klubu tej szmaty i nie powielać
    kłamstw na mój temat? Ja rozumiem, że "sprytnie" robi cię w ciula, ale
    czytaj wątek, a nie dasz się.

  • 80. Data: 2014-11-24 09:07:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 08:20:48 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
> [...]
    powielać
    > kłamstw na mój temat? Ja rozumiem, że "sprytnie" robi cię w ciula,

    Nie miałem nikogo konkretnego nba myśli, pisałem ogólnie, że taki
    problem występuje.

    --
    Marek