    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czemu bateryjki umierają?
    Date: Sun, 20 Dec 2009 23:00:35 +0100

    W dniu 2009-12-20 21:21, JoteR pisz

    > W moim pierwszym PC AT były nawet wlutowane w płytę szpilki do
    > podłączania zewnętrznej baterii - w rodzimym wykonaniu pojemnik z
    > czterema (!) "paluszkami" doklejony do tyłu obudowy - komputer odkupiony
    > od Instytutu Maszyn Matematycznych. Ale pomysł z pastylką z laminatu
    > przedni ;-)
    >
    > JoteR

    no kiedyś to szczyt marzeń - watrburg...
    Ja nie zamontowałbym sobie paluszków z tyłu obudowy co by jej nie
    otwierać no własnie, cr2032 ma pojemnść 225mAh, paluszek alkaiczny bo
    taki ma tylko sens, ma pewnie koło 1Ah co najmniej. Skoro cr2032 pracuje
    na jednym z kompów które widzę 6 lat, ta takie paluszki pewnie jakieś 20
    lat:)