  • Data: 2009-12-20 19:30:07
    Temat: Re: Czemu bateryjki umierają?
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ale głupoty piszesz przyjacielu:)

    > A oryginalnie tam jest akumulator? Czyli oszukali mnie w sklepie, że
    > dali mi bateryjki? Mówiłem, że to do biosa. Co mam w takim razie kupić,
    > żeby było bez wlutowywania diod, tylko na podmianę?

    żaden akumukator, akumulatorki były w płytach bardzo starych, złozone
    zazwayczaj z trzech pastylek i sklejonych czy zgrzanych razem, taki
    cylinderek był wlutowany w płytę. Podyktowane było to technologią i
    prądożernością zegara i pamięci dla ustawień biosu. Od lat się tego nie
    stosuje, normalna bateryjka tam jest 3V litowa. No cóż ceny są od 0,8
    pln do - uwaga 22pln. Więc jakość chyba też jest różna. Dobra bateryjka
    taki energizer to około chyba 8 pln kosztuje.
    Kupiłeś badziew moim zdaniem.