    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czekać na Sony A750, czy brać A550?
    Date: Sun, 21 Feb 2010 13:30:23 +0100

    On 2010-02-21 10:21, Matt wrote:
    > Jestem amatorem, chcę zmienić A300 na coś lepszego (z CMOS-em). Fajnie jakby
    > nowa lustrzanka miała pełną klatkę (bo mam obiektywy pasujące najlepiej na
    > FF), ale raczej wątpię, żeby A750 miała FF. Podejrzewam, że jak już się
    > pojawi, będzie miała ulepszoną matrycę z A550. To jak radzicie - czekać, czy
    > brać A550?

    Nie dziel skóry na niedźwiedziu, nie wiadomo czy ten aparat w ogóle teraz
    wyjdzie i co będzie miał, a potem kiedy będzie dostępny oraz w jakiej
    cenie. Dziś o 18 naszego czasu będzie konferencja sony i jest szansa się
    dowiedzieć, w przyszłym miesiącu kolejna z okazji targów w Jokohamie.

    Jeśli Ci zależy na obrazie z cropowej matrycy to A550 daje w tej chwili
    zdecydowanie najlepszy z sonówek, budżetowa-okrojona wersja to A450 - ma
    tę samą matrycę, ale gorszy nieodchylany LCD.

    Za to jak chcesz pełną klatkę to ok. 5500zł możesz wydać na A850. Jak na
    aparat tego typu to nie jest dużo, ale i tak więcej niż jakikolwiek crop.
    W tym przypadku za to musiałbyś pogodzić się z brakiem LV.

    Ogólnie na Twoim miejscu bym poczekał - nie ze względu na premiery ale po
    prostu rynek - teraz okres poświąteczny i klienci niechętnie wydają
    pieniądze, nawet największe wyprzedaże ich mniej obchodzą. Często więc
    ceny się trzymają, a naprawdę spadają ok. maja. Stosunkowo tanio uda Ci
    się za to kupić niezły, ale używany A700. To dobry czas na zakupu właśnie
    takie z drugiej ręki.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564