  • 21. Data: 2013-03-06 18:07:05
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-06 17:45, ZIWK pisze:

    > Skierowanie na powtórny egzamin - na wszystkie kategorie - to niezły
    > sposób na pozbawienie prawka pewnych siebie cfaniaczków.

    Skierowanie na powtórny egzamin to możesz im w buty włożyć - nie są
    z Polski. Tutaj możesz im jedynie uniemożliwić dalszą jazdę, sprawę
    skierować do sądu (naszego) i tyle. W sumie wystarczy - po zestaw
    niech przyślą innego kierowcę, ten już w Polsce powozić nie będzie
    mógł. Z aresztu można wypuścić za kaucją itd.

    No, ale w Polsce to najwyżej dostaną mały mandat i pojadą dalej.

  • 22. Data: 2013-03-06 18:09:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-06 17:40, ZIWK pisze:

    > Przynajmniej zachodzi "uzasadnione podejrzenie" ...

    Nie, nie zachodzi. Celowo łamią przepisy i nie wynika to z niewiedzy...

  • 23. Data: 2013-03-06 20:04:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Mar 2013 12:54:05 +0100, Kapibara <b...@t...pl> wrote:

    >Tak mi się skojarzyła sprzed lat akcja "Bezpieczna 8". Faktycznie
    >bezpiecznie się zrobiło. ;-)

    W ramach tego programu właśnie narobili wysepek. Bo te niby uspokajają
    ruch. Jak wiadać na załączonym filmie - spokój po horyzont.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-03-06 20:22:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-06 12:04, frank drebin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=KDcWWaIHcdM

    > 25 lat jeżdżę po drogach ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem.
    > Myślałem że to w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
    > Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich
    > skurwysynów?

    Ehh jakie to znajome. Z 3 razy w tygodniu pokonuję ten odcinek... Raz
    już się sądziłem z jednym bezmózgim białorusinem. Dostał chyba z 600zł
    grzywny a kosztami obciążyli skarb państwa... Super krwa...

    Lewis

  • 25. Data: 2013-03-06 20:28:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.03.2013 14:38, J.F wrote:

    > Hm, patrzac na calosc oznakowania to nie wiem .. tyczy sie tylko tych co
    > jada prawym pasem ?
    > Bo widac jak to wyglada - pojawia sie ciagla, a potem dopiero C9, i co -
    > przejezdzac ciagla, choc nie wolno ? :-)

    Nie wolno też wyprzedzać jak się nie ma dość miejsca na zakończenie
    manewru. W przypadku podwójnej ciągłej masz po prostu przerwać manewr i
    wrócić na swój pas.

    Poza tym przejechanie podwójnej ciągłej to wykroczenie, jazda pod prąd
    bardzo łatwo może zostać potraktowana jako przestępstwo.

    Michoo

  • 26. Data: 2013-03-06 20:56:48
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    No coz, robmy wiecej takich drog gdzie kilometrami ciagna sie zupelnie
    niepotrzebne wysepki, zjazdy i ciagle...

    Przy takich drogach inaczej jest trudno. Nawet osobowka bywa to klopotliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    mk4

  • 27. Data: 2013-03-06 20:57:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    &v=KDcWWaIHcdM

    > Kiedyś było przy okazji wypadku - kierowca takiego "podprądowego"
    > pojazdu rozjechał po przeciwnej stronie rowerzystę.
    > Sąd... sąd znalazł okoliczności łagodzące oraz (współ)udział rowerzysty.
    > Tego który jechał po "swojej" stronie.

    Bo on kamizelki nie miał. I kasku. Poza tym śmiał nie jechać poboczem
    (którego nie było).

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2013-03-06 21:21:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-06 20:56, mk4 pisze:
    > No coz, robmy wiecej takich drog gdzie kilometrami ciagna sie zupelnie
    > niepotrzebne wysepki, zjazdy i ciagle...

    Skąd wiedziałem? Takie drogi są potrzebne - powinni jeszcze miejscami
    dołożyć 'elastyczne bariery' jak np. w Szwecji. W Polsce już się
    pojawiają.

    > Przy takich drogach inaczej jest trudno. Nawet osobowka bywa to klopotliwe.

    Czuć miszcza...

  • 29. Data: 2013-03-06 23:27:52
    Od: tá´Ź

    J.F wrote:

> [...]
    > Bo widac jak to wyglada - pojawia sie ciagla, a potem dopiero C9, i co
    > - przejezdzac ciagla, choc nie wolno ? :-)

    Ale tu mamy przecież cały zestaw -- wyprzedzanie przed wzniesieniem,
    spowodowanie zagrożenia etc. Olać linie. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-03-06 23:28:22
    Od: tá´Ź

    ZIWK wrote:

    > Żałuję, że z przeciwka jechał zwyczajny kierowca, a nie "kino objazdowe"
    > - w zasadzie powinni trafić na egzamin za całkowity brak znajomości
    > znaków drogowych.

    Chyba do psychiatryka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??