  • Data: 2011-10-06 17:35:36
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-05 21:49, WildS pisze:

    > Nastepny teoretyk ruchu drogowego?

    po pierwsze taka sama jaka obowiązuje TIR-y.
    po drugie nie teoretyk, tylko flegmatyk znający bardzo życiowe
    powiedzenie: śpiesz się powoli, a spóźnić się zdążysz ;-p
    Prawda Grejon?

    > Ty sie lepiej modl, zeby ci tirowcy nie zrobili strajku wloskiego i
    > faktycznie nie zaczeli wg tego ograniczenia jezdzic (+50 w miastach bez
    > wzgledu na ograniczenie ;) ). Jak w obie strony bedziesz miał sznureczek
    > jadacych 70 tirów zachowujących prawidłowy odstęp na polskich landówkach
    > to zapomnisz co to wyprzedzanie ;)

    jak będą utrzymywać prawidłowe odstępy, a nie jechać jeden za drugim na
    styk, to nie będzie problemu.
    A ci TIR-owcy, którym się tak spieszy, to lepiej niech jednak czasami na
    autostradach pomyślą i nie wpierniczają się na lewy pas tuż przed maski
    jadących 130+km/h blokując tym samym ruch przez 10+ kilometrów..

    > Co do aut z przyczekami:

    jak kogoś denerwuje to, że ktoś inny jedzie przepisowo, to sorry
    winnetou, ale chyba jednak powinien zmienić zawód na mniej stresujący.
    Drogi mamy takie jakie mamy i wszyscy musimy się na nich pomieścić.

    --
    Pozdr.
    Michał