  • Data: 2009-02-27 10:29:22
    Temat: Re: Czasochłonna konwerscja cr2 na jpg
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Feb., 10:56, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Nie, no, to są jakieś bzdury... Mam 1GB RAM-u, procek jakiś AMD 1,8 i
    > konwersja jednego zdjęcia w DPP zajmuje góra kilkanaście sekund. IMHO
    > problem Wieśka nie ma nic wspólnego z RAM-em, czas który podał
    > (15-22min!) świadczy, że coś innego jest nie tak.
    >
    > --
    > bans

    dla kogos bzdury dla kogos raelity show.

    zapis u mnie pojednyczego zdjecia trwa w tle kilkanascie-
    paredziesiat sekund.
    jesli w tle mam od 6 - ciu czdjec w gore to czas nie wydluza sie
    proporcjonalnie do liczby zdjec , ale wielkrotnie wiecej.
    komputer spowalnia obliczenia makabrycznie. ( a mam o tych samych
    parametrach)

    nieco lepszy wynik jest jesli te 6 zdjec po obrobce zapisze na raz
    poprzez batch. wtedy calosc jest zdecydowanie szybciej niz kazde
    zdjecie zapisywalbym oddzielnie .

    Powiekszylem Ram ale nie zauwazylem zeby komputer mi przyspieszyl
    rowniez w innych aplikacjach.