eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzas umierać.Re: Czas umierać.
  • Data: 2024-05-27 17:20:03
    Temat: Re: Czas umierać.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 24 May 2024 14:31:31 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F napisał:
    >
    >>> Ja to nawet podejrzewam, że z Excela wyszło tak, że klientowi
    >>> zamawiającemu tylko telefom, najlepiej jest zainstalować
    >>> światłowód GPON.
    >>
    >> Jest to bardzo możliwe, tylko nie wiem czy tacy klienci jeszcze są.
    >> Więc raczej chodzi o stare numery, które klienci utrzymują,
    >> a Orange ... IMHO - widac było pewien nacisk na rezygnacje ze starej
    >> centrali, ale jakis taki umiarkowany.
    >>
    >> Tylko jak ktoś sugerował - te stare centrale już dawno zastąpili
    >> nowszymi pudełkami.
    >>
    >> I nawet jak do klienta miedziany kabel dochodzi, to nie wiadomo do
    >> czego i gdzie drugi koniec teraz podpięty.
    >
    > Jestem na bieżąco, bo ledwie kilka dni temu znajomi prosili o pomoc.
    > Zepsuł się router, internetu brak, rozpacz. Miałem jakiś ADSL/VDSL,
    > co mi został po miedzianym łączu, pojechałem wspomóc. Synchronizuje
    > się na 2,5 Mbps, ale dane logowania odleciały ze starym routerem.
    > Trzeba dzwonić na infolinię, by coś poradzili. Ta neostrada jest na
    > drucie, na którym już nie ma telefonu, biorą "za utrzymanie linii".
    > Ale w domu stacjonarny telefon jest, na drugiej parze. Czemu tak?
    > Nie wiem, ale przychód z dwóch linii lepszy niż z jednej, ktoś za
    > czasów nieboszczki tepsy mógł takie rozwiązanie zasugerować.

    A może płacą za jedną linie? :-)

    > Infolinia wysłała SMS z loginem i hasłem, poszło gładko. Ale od razu
    > namówili do uorządkowania instalcji. Więc będzie (od poniedziałku)
    > światłowód, a w nim telefon z tej drugiej linii. Widać już nie chcą
    > miedzi, nawet jak ktoś chciałby za nią płacić. Rozumiem, że koszty
    > utrzymania większe od przychodów.

    Troche dziwne by to było, chyba ze jakies oplaty za licencje na
    starych centralach, albo "wskaźniki" trzeba poprawić.

    > Tam, gdzie ktoś ma tylko telefon (są jeszcze tacy), kabelek w budynku
    > centrali może trafiać do funkcjonalnego odpowiednika FunBoksa. Działa,
    > nikt na infolinię nie dzwoni, więc tak to trwa.

    Zapewne, tylko właśnie - w budynku centrali, czy gdzies wczesniej, np
    w piwnicy bloku, albo gdzies pod blokiem ...

    > Ale gdyby zadzwonił, to może też by namawiali.

    Kiedys namawiali. Potem namawiali na swiatłowód :-)
    No dobra - namawiali tych z DSL.

    > Choć tu trudniej, bo dla klienta dodatkowe pudełko w domu to żaden fun.

    Ale to przeciez nie trzeba klientowi mówić ... przed podpisaniem umowy
    :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: