eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzas umierać.Re: Czas umierać.
  • Data: 2024-06-07 11:39:58
    Temat: Re: Czas umierać.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 5 Jun 2024 19:28:21 +0200, Grzexs wrote:
    >> W Polsce i w wiekszości krajów świata tak było. Ale w Szwecji jeden
    >> impuls to było zero, dwa impulsy -- jedynka, a dziesięć impulsów --
    >> dziewiątka.
    >
    > W Finlandii też tak było.
    >
    > Pracowałem w firmie, w której centrala (Matracom 6500) za flash uważała
    > wykręcenie ,,2", a ,,1" zupełnie ignorowała.

    Ale to troche dziwne, bo numerki powinna dobrze przyjmować.
    Chyba, ze w ogóle nie miała wybierania pulsowego.

    Albo telefony jakie zdezelowane/bardzo nietypowe.

    > A jak zaczęli wymieniać na
    > telefony na nowocześniejsze, z wybieraniem tonowym, to nadawały się
    > tylko te, gdzie można było ustawić długość flasha - trzeba było
    > przestawiać na maksymalną długość, już nie pamiętam jaką.

    Problem dlugosci flasha jest znany, i niektore pozwalają na
    ustawienie, no ale żeby mylic z normalnym kręceniem.

    Tak czy inaczej - standardów pulsowania jak widać kilka,
    elektromechaniczne centrale miały jakąś szeroką tolerancje i nie miały
    problemu, a elektroniczne ... jak tam programista zaprogramował :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: