    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czas umierać.
    Date: Fri, 24 May 2024 13:26:35 +0200
    <v0m7m2$u6l$1$PiotRek@news.chmurka.net> <v1bkph$2qf9l$1@dont-email.me>
    <v1cnfl$8sp$1$michalj@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v1di85$1jm$2$michalj@news.chmurka.net>
    <v220od$r6q$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <3...@h...invalid>
    <v2dj6a$3hbn6$1@dont-email.me>
    <2...@h...invalid>
    <juoroorqd1bi$.18eksagzppm9.dlg@40tude.net>
    <v2hkin$oto$1$michalj@news.chmurka.net>
    <v2icie$c33$1$bosch@news.chmurka.net>
    <10pli4p6vqjpp$.lyrntbynbx0z$.dlg@40tude.net>
    <1da497fgcjcnw$.1chtal94r1a9w.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ijnqaarh8q5r.ijwk3f5o4cft$.dlg@40tude.net>
    <v2leul$gh5$1$michalj@news.chmurka.net>
    <1ikbcwhzbokea.1gmke9iol32x$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>

    On Thu, 23 May 2024 21:00:13 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Ja podpiąłem stary telefon przewodowy do linii i wybieranie dekadowe
    > (nawet nie widełkami, tylko normalnie klawiaturą) zadziałało normalnie.

    Mam cwany telefon, tylko ... duże menu ma, trudno znaleźć opcje
    pulsową. Łatwiej stuknąc w widełki :-)

    Tylko co mnie zaskoczyło - nie zawsze ton centrali znika po
    stuknięciu.
    Czyzby "centrala" dokładnie długość impulsu sprawdzała, i ignorowała
    te poza dopuszczalnymi widełkami? Starsze centrale były mniej
    wymagające :-)

    No i tak naprawdę, to nie wiem do czego jestem podłączony i gdzie.
    Na linii jest jeszcze neostrada, więc myslę, ze linia idzie do budynku
    centrali, ale co tam teraz stoi ...

    J.