  • Data: 2009-05-24 11:18:37
    Temat: Re: Czas pracy dysków
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sun, 24 May 2009 06:46:04 +0200,
    > Osadnik <o...@w...pl> screamed:
    >
    > Ale RAID to nie backup.

    nie tyle co backup co brak głupawki przeinstalowywania systemie i
    kopiowania wszystkiego w pospiechu bo dysk musi iść na gwarancje.

    Jak często awarii ulegają całe macierze RAID a jak często pojedyncze
    dyski...

    > Ja mając dwa dyski do dyspozycji u siebie
    > wybrałem 1+1 via rsync.

    Pamiętanie o backupie sie nie sprawdza w moim wydaniu. a automatyczne
    włączanie sie backupu doprowadza do szału kiedy akurat cos robimy.
    komputera nie bede zostawiał na noc by sie backup zrobił. niech sie robi
    samodzielnie przecież po pierwszym zbackupowaniu ilość danych
    zmieniających się bedzie niewielka. A program taki jak cobian backup
    musi wszystko przeliczyć na nowo no i program nie dobiera sie do skóry
    plikom systemowym aktualnie używanym.

    możesz jakieś szczegóły dać odnośnie tego "1+1 rsync"