  • Data: 2014-05-26 17:42:00
    Temat: Re: Czary mary z pralką
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefanek" <a...@a...su> napisał w wiadomości
    news:llr8vu$hm5$1@node1.news.atman.pl...

    > Oj tam, oj tam... Chyba ktos Cie wprowadzil w blad...? i w ramach
    > nadgorliwosci czy nadinterpretacji okreslenie "nie nalezy", zamienil na
    > "nie
    > wolno" lub "zabrania sie".

    Być może, to w końcu coś kole 28 lat temu było...

    > Rzeczywistosc jest taka, ze instalacje gazowe w budynkach takze nalezy
    > obejmowac polaczeniami wyrownawczymi.
    > Istotne "zabrania sie wykorzystywania" rurociagow gazowych jako uziomy
    > naturalne.
    > Zadna 'skoba metalowa" na instalacji nie powinna byc zakladana bez
    > uzgodnienia z zarzadca rurociagu, poniewaz niektore poloczenia sa
    > separowane
    > przez transile niskonapieciowe w celu umozliwienia podlaczenia ochrony
    > katodowej tychze rurociagow.

    Zasadniczo, nastawienie było na to, że znacznie powszechniej, o ile już nie
    wyłącznie, stosowany gaz ziemny, to ciało suche i na złączach nie
    przewodziło by należycie, bo choćby, nie wytrącała się na pakułach, czy co
    tam było, wilgoć, dająca choć trochę przewodzenia. Mogło zaiskrzyć i w razie
    wycieku... ale, cóż, to dawno było, a więcej info o gazociągach na BHP nie
    miałem, stąd i wszystkiego nie wiem. Bazuję więc na tym, co mi przekazano
    wówczas.
    Trochę chyba tak, jak ze złotym podziałem - a/b = b/(a+b) -> 0.62. Dziś
    uparcie podaje się 1.62, który jest tej liczby odwrotnością...
    A uczono mnie, że złoty podział, to tak się ma mniejsze do większego, jak
    większe do całości. A dla mnie całość jest równa jedności.
    1
    1.0(0)

    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.