eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaCyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    From: "Mr.FX" <u...@z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z
    infolinii.
    Date: Mon, 4 Jul 2011 20:23:58 +0200

    > Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
    > czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem
    > zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym
    > okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace,
    > ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli
    > kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a
    [...]

    U mnie podobna historia. W lutym przeszedłem na Cyfrę+.
    Jedyna umowa z Cyfrowym Polsatem, jaką podpisywałem w 2009r., zawiera
    zapis, że po okresie podstawowym przechodzi na czas nieokreślony. Żadnych
    aneksów do umowy nie podpisywałem. Umowę wypowiedziałem w listopadzie 2010
    ze skutkiem na koniec lutego 2011. Od tego czasu wymieniłem z nimi kilka
    listów poleconych między innymi żądając zaprzestania nieuprawnionych gróźb
    i zaprzestania prób wyłudzenia. Najpierw powoływali się na zmiany
    w regulaminie, później że w umowie którą podpisywałem był zapis
    o przedłużaniu na kolejne 12 miesięcy. Tyle, że ja mam kopie tej umowy
    i jest tam wyraźnie mowa jedynie o przejściu na czas nieokreślony i trzy
    miesięcznym wypowiedzeniu. W grę wchodzą drobne sumy, na początku
    potraktowałem ich odpowiedź jako błąd niedoświadczonego pracownika
    i myślałem, e sprawę da się wyjaśnić. Obecnie uważam, że to procedura
    robiona z premedytacją i jak znajdę trochę czasu to przekażę całą
    korespondencję z nimi do UOKiK i każdemu też to polecam.

    ps. w ub. roku mBank odrzucił moją reklamację jednej transakcji kartą
    kredytową. Też nie chodziło o pieniądze, bo drobne były, ale o zasady.
    Po zgłoszeniu tematu do Komisji Nadzoru Finansowego bank nagle zmienił
    zdanie i od razu reklamacje uznał. Z korporacjami trzeba "rozmawiać"
    ich metodami, inaczej będą wykorzystywać ja się da zwykłych ludzi.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]