eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaCyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
  • Data: 2011-07-06 20:27:48
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-07-2011 o 22:56:03 boxfish <c...@g...pl> napisał(a):

    > Wystarczy że nie zrobi nic a regulamin wchodzi w życie, jeśli ci
    > regulamin nie odpowiada to go należy wypowiedzieć. To że nie zrobił nic
    > było własnie formą akceptacji nowego regulaminu

    A co to takiego ten regulamin? Ustawa czy rozporządzenie ministra finansów.
    A może wyślijmy wszyscy naraz nowe regulaminy np ze rozwiązujemy umowę po
    3 dniach i jeszcze nam firma zapłaci po 1000 zł
    i jak nie akceptują naszego regulaminy to maja prawo rozwiązać łaskawie
    umowę.

    W ogóle nie wiem po co się przejmujecie, w życiu bym nie zapłacił jak mam
    umowę podpisaną i jest tam napisane, że miesiąc i z głowy, niech robią
    wniosek do sądu o 35 zł