eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaCyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
  • Data: 2011-07-05 07:23:06
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> ja dla zachowania procedur wpłaciłbym tą kwotę i zażądał pisemnego
    >> udokumentowania, jaką że to usługę zamówiłeś skoro Ci każą za nią płacić.
    >> Byłeś już u rzecznika praw konsumenta?
    >
    > Wpłaciłem. I zacznę z nimi korespondować, tylko trochę spokoju
    > potrzeba,,żeby list miłosny napisać :)
    > Trochę mnie dziwi, że :
    > a) wypowiedzenie 1 mies. przerodziło się w 3 miesięczne
    > b) ale kwota dopłaty jest w wysokości miesięcznej, a nie dwumiesięcznej
    > płatności.

    Jeżeli zmiany w regulaminie które dostawałeś listownie nie spowodowały
    wypowiedzenia umowy z Twojej strony tzn. że je zaakceptowałeś, a to znaczy
    że masz termin 3-miesięczny wypowiedzenia i tyle. ZTCW umowy obecnie zgodnie
    z jakąś tam ustawą nie mogą się automatycznie przedłużać na kolejny okres
    umowy tylko przechodzą w umowy bezterminowe z 3-miesięcznym okresem
    wypowiedzenia. Kiedyś było jeszcze tak, że jak wypowiadałeś umowe w czasie
    trwania terminowej miałeś 1-miesięczny okres, po 3-miesięczny, teraz chyba
    jest 3-zawsze ale tu nie mam pewności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: