  • Data: 2011-04-06 05:14:52
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-05 20:33, Padre pisze:

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim
    > czytałeś w sieci

    nie. swoje zdanie opieram wyłącznie na tym co widziałem.
    dla mnie to badziew, ale jeżeli Tobie się sprawuje dobrze
    to znaczy że spełnia swoje zadanie, tym bardziej że nie
    widzisz miedzy dwoma ww dekoderami różnicy.

    , do niedawna miałem PVR Kathreina i nie uważam żeby
    > Sagemcom bardzo od niego odstawał. Działa bez zastrzerzeń, jakość
    > odbioru bardzo dobra obsługa bezproblemowa gwarancja wieczysta a o inne
    > rzeczy niech się martwi CP.
    >
    > Ariva TT kosztuje 1400zł, za trzy lata stracę na niej co najmniej 800 zł
    > jeśli przypadkiem nie trafi jej szlag po gwarancji a za wynajem tunera
    > zapłacę 180zł.

    to się zgadza, tylko mając arive masz większe możliwości,
    np. własna lista. możesz oglądać inne kanały jak również
    korzystać z innych operatorów.
    jeżeli patrzymy na koszta to tak jak w przypadku innych
    dekoder operatora wychodzi najtaniej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux