  • Data: 2011-04-09 13:41:12
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > no po tym zdaniu to Ci wierzę że dawno masz tv sat, ale nie masz
    > pojęcia o technologiach.
    >
    > moje zdanie jest takie iż najdłuższe umowy dają ci najsłabsi
    > w obawie przed odpływem do innych operatorów, bo sami niewiele
    > mogą zaproponować. a z pc cokolwiek wyrwać jest trudno.

    Czy tak naprawdę jest Ci trudno zrozumieć że wybrałem tym razem taką
    właśnie ofertę CP bo mi odpowiadała a nie z głupoty i ignorancji jaka
    prubójesz mi przypisać?

    Uwierz mi, są ludzie dla których telewizja nie jest, jak chyba dla
    Ciebie, sensem życia i nie zamierzają prowadzić operacji strategicznych
    na operatorach cyfrowych w celu osiągnięcia optymalnej konfiguracji.

    Twoje sugerowanie że nie mam sprecyzowanych oczekiwań i nie znam nowych
    technologii jest lekko mówiąc mało kulturalne choćby dla tego że oparte
    na Twoich domysłach szanowny Expercie.