  • Data: 2011-04-05 18:33:30
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.

    na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim
    czytałeś w sieci, do niedawna miałem PVR Kathreina i nie uważam żeby
    Sagemcom bardzo od niego odstawał. Działa bez zastrzerzeń, jakość
    odbioru bardzo dobra obsługa bezproblemowa gwarancja wieczysta a o inne
    rzeczy niech się martwi CP.

    Ariva TT kosztuje 1400zł, za trzy lata stracę na niej co najmniej 800 zł
    jeśli przypadkiem nie trafi jej szlag po gwarancji a za wynajem tunera
    zapłacę 180zł.