  • Data: 2011-04-08 18:14:08
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-07 07:19, pawell32 pisze:

    > kolejność też sobie ustalasz?

    Kolejność programów na liście - oczywiście

    > nie mówię o fta

    Jeśli mówisz o tzw "edukacji" to mnie to nie interesuje, już się tym nie
    bawię

    > :-):-)

    > to byś się zdziwił.
    > poza tym jakbyś znał wszystkie oferty operatorów i miał sprecyzowane
    > co masz zamiar oglądać to byś się nie ładował na prawie
    > 3 lata.

    Telewizje satelitarną mam od czasu kiedy nie było jeszcze w Polsce w
    sprzedaży żadnego sprzętu a i tuner i dekoder do Film-Netu musiałem
    sobie zrobić sam żeby cena nie przekroczyła rocznego zarobku a wszystko
    to po uzyskaniu pozwolenia z PIR. Cyfrowy Polsat mam z przerwami od
    czasu kiedy dekoder można było uzyskać wyłącznie przy okazji konta w
    Invest-Banku więc mam z dużym prawdopodobieństwem dłuższy staż w tej
    dziedzinie od Twojego. Nie rozumiem pojęcia "ładował na 3 lata" a co
    niby takiego może się zmienić w tym czasie? Zmieni się 5 gównianych
    programów na inne podobnego sortu?