  • 21. Data: 2011-01-19 22:43:28
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d376623$1@news.home.net.pl...

    > co za różnica jaka umowa?
    > ważne tylko kiedy podpisana. jak w regulaminie ujęli możliwość wyłączenia
    > tych kanałów to nie.

    W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
    Nie wiem jak w Polsacie.

  • 22. Data: 2011-01-20 06:39:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-19 23:43, Cavallino pisze:
    > W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
    > Nie wiem jak w Polsacie.

    tak było w n, kiedy wiedzieli o wyłączeniu kanałów.
    więc umowy podpisywane na krótko przed miały taki zapis.
    każdy bez żadnych problemów mógł zrezygnować.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2011-01-20 08:01:46
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > tak było w n, kiedy wiedzieli o wyłączeniu kanałów.
    > więc umowy podpisywane na krótko przed miały taki zapis.
    > każdy bez żadnych problemów mógł zrezygnować.

    Jaśniej poproszę :-)
    Był zapis że jak wywalą kanały to można sobie odejść zakończyć umowę bez
    kar czy był zapis informujący o przewidywanych zmianach i widziały gały
    co brały?

  • 24. Data: 2011-01-20 08:17:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-20 09:01, z pisze:

    > Jaśniej poproszę :-)
    > Był zapis że jak wywalą kanały to można sobie odejść zakończyć umowę bez
    > kar czy był zapis informujący o przewidywanych zmianach i widziały gały
    > co brały?

    ostatnio można było (do 14.01) wypowiedzieć umowę z powodu wyłączenia
    kanałów movie24 i KidsCo bez konsekwecji.
    logiczne jest, że jak wiedzieli o tym iż wyłączą te kanały,
    umieścili to umowie, po to by nie mogli zrezygnować ci co dopiero
    podpisali.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 25. Data: 2011-01-20 09:26:02
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32"

    > z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.
    raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

    pzdr
    olo

  • 26. Data: 2011-01-20 09:32:23
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Padre"

    > No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak nie
    > rekiny to aligatory.

    Dobre, ale zawsze może przełączyć na wojny o wieloryby ;)

    pzdr
    olo

  • 27. Data: 2011-01-20 10:09:31
    Od: PaPi <...@...3>

    > Cyfra.

    Moze poniekad.
    1. W Cyfrze bedzie od lutego Knowledge i Entertainment. Nie bedzie
    niezlego Cbeebies i takiego sobie Lifestyle.
    2. N-ka bedzie miala Knowledge w HD.

  • 28. Data: 2011-01-20 10:11:04
    Od: PaPi <...@...3>

    > Czytałem satkuriera.
    > Ale jakoś średnio mnie to kręci.
    > Coś w tych kanałach jest ciekawego?

    Knowledge ma niezle dokumenty w formie wieloodcinkowych seriali - wiec
    sila rzeczy bardziej merytoryczne niz te z kanalow Disocovery.

    CBeebies poza Mini mini to moim zdaniem najfajniejsza telewizja dla
    dzieci. Duzo lepsza niz JimJam np.

  • 29. Data: 2011-01-20 10:25:58
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 20 Sty, 10:26, "olo" <o...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "pawell32"

    > raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

    No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
    BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
    smieszne, ale tak bylo :)

  • 30. Data: 2011-01-20 10:42:15
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-01-20 11:25, choczsz pisze:

    > No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
    > BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
    > smieszne, ale tak bylo :)

    U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
    rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
    (pseudo-)HD.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy