  • 1. Data: 2011-01-19 02:10:52
    Temat: PLATFORMA Orange TP a "multiroom"
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    Ciekaw jestem doswiadczen grupowiczów w kwestii odbioru segmentu
    satelitatnego platformy orange tp na kilku dekoderach z jednej karty
    abonenckiej.
    Ktos to gdzies u kogos widzial? Przerabia w swoich 4-katach? Jak to
    wyglada w tzw. praniu?

    --
    Brooks

  • 2. Data: 2011-01-19 06:48:43
    Temat: Re: PLATFORMA Orange TP a "multiroom"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-19 03:10, Brooks pisze:
    > Ciekaw jestem doswiadczen grupowiczów w kwestii odbioru segmentu
    > satelitatnego platformy orange tp na kilku dekoderach z jednej karty
    > abonenckiej.

    czy przypadkiem karta nie jest parowana?

    > Ktos to gdzies u kogos widzial? Przerabia w swoich 4-katach? Jak to
    > wyglada w tzw. praniu?

    a jak widzisz dekodery?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-01-19 09:19:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisal w wiadomosci

    > czy przypadkiem karta nie jest parowana?

    Jak mialem rok temu to nie byla.
    Przelozona do htpc dzialala bez problemu.
    Wiec nie powinno byc problemów z jej podzieleniem.
    Z jedna uwaga - uprawnienia przechodza tylko w oryginalnym dekoderze
    podlaczonym do neta.

  • 4. Data: 2011-01-19 12:12:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-19 10:19, Cavallino pisze:
> [...]
    > Wiec nie powinno byc problemów z jej podzieleniem.
    > Z jedna uwaga - uprawnienia przechodza tylko w oryginalnym dekoderze

    ale uprawnienia idą chyba raz na miesiąc?
    sprawdzałeś może?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2011-01-19 12:17:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale uprawnienia idą chyba raz na miesiąc?
    > sprawdzałeś może?

    Nie, bo miałem darmową wersję i i tak nic tam nie było.
    Sprawdziłem, że viaccess działa mi w phoenixie i dvbviewerze i to wszystko.

  • 6. Data: 2011-01-19 15:56:46
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 19, 6:48 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > czy przypadkiem karta nie jest parowana?

    Nie chcialem wczesniej o tym pisac ale na rynku sa dwa modele
    spliterów, (np. Clone+), które co prawda tanie nie sa bo bezprzewodowe
    ale obsluza podzial uprawnien dla tej platformy. Wobec czego pytam o
    doswiadczenia z tym zwiazane w swietle powszechnej wiedzy, parowania
    karty i dekodera.
    Wiadomo równiez, ze platforma ta nie wprowadzila do tej pory uslugi
    zwanej na rynku "multiroom".

    Czy multiroom jest tozsamy z sharingiem domowym opartym o splitery
    badz mozliwosci niektórych dekoderów w zakresie podzialu uprawnien
    karty?

    > a jak widzisz dekodery?

    To znaczy jak sa podlaczone ze soba o co chodzi w pytaniu?

  • 7. Data: 2011-01-19 20:57:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.01.2011 16:56, Brooks pisze:
    > Nie chcialem wczesniej o tym pisac ale na rynku sa dwa modele
    > spliterów, (np. Clone+), które co prawda tanie nie sa bo bezprzewodowe
    > ale obsluza podzial uprawnien dla tej platformy.

    to wiem, bo jes stosuje. nie sprawdzałem jedynie z ww platformą
    gdyż nie uważam jej za godną uwagi.

> [...]
    > karty i dekodera.
    > Wiadomo równiez, ze platforma ta nie wprowadzila do tej pory uslugi

    nie ma chyba do czego jak na razie.

    > Czy multiroom jest tozsamy z sharingiem domowym opartym o splitery
    > badz mozliwosci niektórych dekoderów w zakresie podzialu uprawnien
    > karty?

    to nie to samo, ale bardziej to kwestia nazewnictwa.
    podział spliterem to też w pewnym rodzaju multiroom.

    > To znaczy jak sa podlaczone ze soba o co chodzi w pytaniu?

    bo pewnie nie wiesz, ale poza sygnałem z anteny dekoder wymaga
    podłaczenia z liveboxem.
    1. nie wiem czy dekoder tp poprawnie rozpozna karte np. z clone +,
    jeżeli tak to z uprawnieniami nie powinno być problemu
    2. jeżeli przełożysz to na nowe okresowo będziesz musiał przekładać
    kartę do oryginalnego dekodera
    3. czy nie lepiej zaintereswać się TnK? 20zł/m-c i można podzielić, w tp
    bez dopłaty nie masz praktycznie nic, a za więcej kanałów na pewno nie
    zapłacisz
    mniej w tp

    --
    pozdrawiam. pawell32