  • 11. Data: 2011-01-19 21:53:01
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
    Od: "Alf123" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

    >Fragment komunikatu BBC:
    >Z przykrością zawiadamiamy, że kanały tematyczne BBC - BBC Entertainment,
    >BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies, 1 lutego 2011 roku zostaną
    >usunięte z oferty Cyfrowego Polsatu.

    Jak myslicie, czy w zwiazku z tym mozna bedzie rozwiazac umowe z Polsatem?
    W koncu zmieniaja oferte a corka ma umowe i jej corka faktycznie najczesciej
    oglada program CBeebies

    pozdro

  • 12. Data: 2011-01-19 21:54:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-19 22:50, Alf123 pisze:

    > za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochę mi szkoda.

    Masz oficjalny komunikat
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/czter
    y-nowe-kanaly-w-ofercie-cp.cp

  • 13. Data: 2011-01-19 21:59:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alf123" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

    > Jak myslicie, czy w zwiazku z tym mozna bedzie rozwiazac umowe z Polsatem?

    Oczywiście że można.

  • 14. Data: 2011-01-19 21:59:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Na BBC Knowledge, aż do znudzenia.

    No to jest jakiś plus, nie oglądałem od kiedy wypadło z TVN Turbo, pewnie na
    BBC lecą nowsze odcinki.
    Ciekawe w jakim pakiecie to umieszczą.

  • 15. Data: 2011-01-19 22:26:07
    Od: "Alf123" <s...@i...pl>

    .pl...

    Użytkownik "Alf123" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Oczywiście że można.

    Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
    Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
    i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

    pozdro

    Alf123

  • 16. Data: 2011-01-19 22:30:29
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:

    > ja ngdy tego programu nie lubiałem.
    > a na bbc hd oglądam czasem tylko planete ziemia,

    Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o
    historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo
    wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

  • 17. Data: 2011-01-19 22:32:10
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 22:54, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Masz oficjalny komunikat
    > http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/czter
    y-nowe-kanaly-w-ofercie-cp.cp

    No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak
    nie rekiny to aligatory.

  • 18. Data: 2011-01-19 22:32:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.01.2011 23:26, Alf123 pisze:

    > Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
    > Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
    > i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

    co za różnica jaka umowa?
    ważne tylko kiedy podpisana. jak w regulaminie ujęli możliwość
    wyłączenia tych kanałów to nie.
    mogli od pewnego czasu przewidywać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2011-01-19 22:38:28
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Padre wrote:

    > No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania
    > jak nie rekiny to aligatory.

    Są już plotki, że ma także dołączyć Discovery ID, ktoś wie co
    tam dają?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-01-19 22:42:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)

    O tym mowa.
    Zmiana oferty programowej jest zmianą umowy uprawniającą do rezygnacji bez
    kar.
    Ale operator może się upierać że jest inaczej, więc zapewne łatwo nie
    będzie.
    Upierałbym się raczej przy BBC niż bajkach, bo nie będą te bajki to będą
    inne.