  • 31. Data: 2011-01-20 11:20:00
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "choczsz"

    >No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
    >BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
    >smieszne, ale tak bylo :)

    Najlepiej widać być "normalnym" w sensie rozkładu Gaussa ;)
    Ja mam CePa dodatkowo tylko z powodu sportu.

    pzdr
    olo

  • 32. Data: 2011-01-20 12:04:49
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w

    > U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
    > rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
    > (pseudo-)HD.

    Takich ludzi jest wiecej. Dal mnie bardzo dwa argumenty za CP to była F1 na
    Polsacie i Cebeebies. Gdy polsat pojawil sie na C+ zaczalem powoli załowac,
    ze nie mam cyfry. Pozniej na polsacie pojawilo sie to bzdurne pseudo-VOD i
    schrzanilo cala liste programow. Nie mogli tego idioci dac na jakis
    odległych kanałach?

    Teraz znika Cebeebies co przelewa czare goryczy na dodatek daje mozliwosc
    rezygnacji bez umowy. Przechodze na C+, gdzie jest liga polska, mini-mini
    (tez dla malych dzieci i tez duzo edukacyjnych rozwojowych programow)

    Az sie wierzyc nie chce ze to Polsat nie chciał kontynuowac wspołpracy z
    BBC, a tak mówia komunikaty prasowe. Przeciez to strzał w stope.

    Protz

  • 33. Data: 2011-01-20 12:06:39
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał

    > logiczne jest, że jak wiedzieli o tym iż wyłączą te kanały,
    > umieścili to umowie, po to by nie mogli zrezygnować ci co dopiero
    > podpisali.

    cytuje regulamin uslug CP:

    5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych
    i/lub radiowych
    w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby,
    jeże...li
    wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub
    ekonomicznych.
    W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień
    do rozprowadzania
    programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity
    lub systemu nadawania,
    zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O
    zmianach
    takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności
    poprzez emisję stosownego
    komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego
    Abonenta/Użytkownika
    lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla
    (przewijanego tekstu)
    informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o
    takiej zmianie na
    stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim
    przypadku Abonentowi
    przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu
    wypowiedzenia,
    jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na
    koniec Okresu
    Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o
    rozwiązaniu Umowy Abonenckiej
    bez zachowania okresu wypowiedzenia.

    Protz

  • 34. Data: 2011-01-20 12:14:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > koniec Okresu
    > Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o

    No to trzeba smarować rezygnację, pytanie tylko ile obecnie jest minimalnej
    umowy na p2c przy wzięciu nowej umowy?

  • 35. Data: 2011-01-20 12:16:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > koniec Okresu
    > Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o

    A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

  • 36. Data: 2011-01-20 16:22:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 02:25:58 -0800 (PST), choczsz napisał(a):
    > No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
    > BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
    > smieszne, ale tak bylo :)

    A ja rozważałem ew. CP właśnie z powodu CBeebies. A teraz "po problemie" ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 37. Data: 2011-01-20 16:38:03
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!=?ISO-8859-2?Q?=3F?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Wiewior wrote:

    > U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
    > rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
    > (pseudo-)HD.

    Od tego roku F1 ma być 'kręcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
    na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogląda F1 niż w Polsat Sport Extra.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-01-21 08:35:12
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-01-20 17:38, bufi pisze:
    > Od tego roku F1 ma być 'kręcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
    > na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogląda F1 niż w Polsat Sport Extra.

    Kręcone w HD ma być, ale czy Polsat będzie korzystał z takiej możliwości? :)
    Zwłaszcza jak trzeba będzie za to zapłacić dodatkowo? ;)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 39. Data: 2011-01-21 15:32:31
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    (...)
    > Zmiana oferty programowej jest zmianą umowy uprawniającą do rezygnacji
    > bez kar.
    > Ale operator może się upierać że jest inaczej, więc zapewne łatwo nie
    > będzie.
    > Upierałbym się raczej przy BBC niż bajkach, bo nie będą te bajki to będą
    > inne.

    Czy już ktoś próbował rowiązać umowę z Cyfrowym Polsatem z tego powodu? W
    jaką platformę warto obecnie wejść?

  • 40. Data: 2011-01-21 15:44:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maria" <M...@T...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > Czy już ktoś próbował rowiązać umowę z Cyfrowym Polsatem z tego powodu? W
    > jaką platformę warto obecnie wejść?

    Zależy co się chce oglądać.