  • Data: 2009-05-26 10:41:45
    Temat: Re: Cyfrówka do VIDEO-Filmowania?
    Od: "Marcopolo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maru <m...@n...pl> napisał(a):

    > Przyznam szczerze, że jeszcze nie bawiłem się w obróbkę materiałów wideo.
    > To co kręciłem do tej pory to z reguły jakieś krótkie fragmenty bez
    > zamiaru dalszej obróbki.
    > Ale co rozumiesz przez wąski obraz? Zmienia Ci proporcje obrazu?
    > Poszukałbym raczej czegoś w ustawieniach samego programu, może kwestia
    > doboru odpowiednich kodeków do obróbki. Filmy są już same w sobie
    > skompresowane kodekami (ffmpeg), o ile dobrze się wyraziłem.
    Otóz to, - obraz po przechwycie zmienia proporcje(jest "scisnięty).W
    trakcie przerzucania klipów z folderu na dysku(wczesniej zrzuconych z
    aparatu dedykowanym kabelkiem, a nie przez Fire-wirejak kamerą) pokazuje się
    ostrzezenie , że materioał jest o innej szybkosci klatek i może byc
    zakłócony..itd. Rozumiem, że problem w róznicach szybkości klatek
    nakreconego materiału, ale materiał avi na dysku pochodzacy z kamery daje
    sie sciagnąć do Pinnacle normalnie, w tym wypadku zjawisko j.w. ..