  • Data: 2009-11-11 20:12:47
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > oj naiwny , naiwny , naiwny..
    >
    > jesli posluzy ze 4 , 5 godzin to juz bedzie dobrze.

    hmm...polemizowalbym. Moj syn 'dostal' w spadku ode mnie nikona coolpix
    3200. Zaczal na slepo robic nim zdjecia jak mial z 2,5 roku. Bardziej
    odkrywac dzialania przyczynowo skutkowe. Dzis ma 3,5 roku i nie mniej
    chetnie robi nim zdjecia. Tyle ze jak teraz przegladam zawartosc karty,
    kasuje 99% z niej, bo sa rzeczy ktore naprawde dobrze kadruje i z jakims
    tam wyczuciem.

    Sam mam d40 + sb-900 i takie tam rozne. Tego z kolei nie boje sie dac w
    reke mojej 7 letniej corce.

    Wychodze z zalozenia, chyba jak autor watku, ze dzieci z takimi rzeczmi
    musza byc oswojone. I jakos nie boje sie o laptopa, konsole czy dvd. A
    to wszystko moje dzieci same, 'w pewnych granicach', obsluguja.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl