  • Data: 2010-04-06 19:57:17
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-06 21:25, Janko Muzykant pisze:

    > Im dłużej żyję, tym bardziej jestem przekonany, że prawdziwa sztuka to
    > mieć we wszystkim umiar :)

    To jest bardzo słuszny kierunek, bo twórca powinien się zając tematem,
    który przez ten och i ach na ogół leży, a produkcję odbitek zlecić
    rzemieślnikowi. Jeśli ktoś ma potrzebę produkcji więcej niż 20 dużych
    powiększeń na tip top w skali rok to jest mistrzem albo nie ma za grosz
    samokrytyki. Kolejna sprawa że jeśli jesteś mistrzem to docierasz do mas
    przez offset (różnice się totalnie zacierają) i sieć.

    Podsumowując, sam się sobie dziwię że biorę udział w tej dyskusji ;>.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.