  • 21. Data: 2011-10-24 09:46:24
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jasssne... Taka trochę koreańska ;D

    Moje poprzednie auto to też była KIA, styczeń 1999. Ja
    miałem ją prawie 7 lat i najeździłem ponad 180.000 km,
    sprzedałem koledze i myślę że auto ma już teraz nawet więcej
    niż te 250.000 ;-). I odpukać sprawuje się bez zarzutu.

  • 22. Data: 2011-10-24 09:48:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Te Twoje opowieści o zarzynaniu kolejnych
    > silników/samochodów stają się
    > nudne. Wymyśl coś nowego...

    Myślę że lepiej by było gdyby po prostu nauczył się
    użytkować samochód ;-))).

  • 23. Data: 2011-10-24 10:08:24
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Hello,
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od nowości,
    tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

  • 24. Data: 2011-10-24 10:16:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Vlad,

    Monday, October 24, 2011, 10:08:24 AM, you wrote:

    > Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od nowości,
    > tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

    Pierwsyz rok produkcji to był 1997 - to dawałoby raczej 14.5-15 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-10-24 10:24:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od nowości,
    > tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

    E tam, moj szwagier ma VW Parati z 2003 roku i przebieg 9tys :P

    sz.

  • 26. Data: 2011-10-24 11:06:24
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 10:08:24 +0200
    "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:

> [...]
    > >
    > Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od
    > nowości, tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

    Moj ojciec ma astre I z 93roku. Wersja podstawowa, nie
    ma ani jednebo "bajeru". Przejechane jakies 168kkm.

    --
    tyran

  • 27. Data: 2011-10-24 11:08:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    Ojciec ma 12-letniego Focusa. Przebieg tylko 120 kkm.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 28. Data: 2011-10-24 11:37:14
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Pierwsyz rok produkcji to był 1997 - to dawałoby raczej 14.5-15 lat.

    Na Żeraniu chyba zaczęli od 1998, wtedy to była nowość na rynku. Pamiętam,
    że chciał kupic Nexię, ale go przekonali do Lanosa, bo był w zasadzie w tej
    samej cenie, a weszła dostawa do salonów i nie trzeba było czekać.

  • 29. Data: 2011-10-24 12:30:10
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-10-23 22:54, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    pfff co to jest...?
    dodaj sobie 100k i masz mój przebieg w A6 V6... dodaj sobie 500k i masz
    mój przebieg w Audicy 90 2.3 w B3.

  • 30. Data: 2011-10-24 13:33:56
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moj ojciec ma astre I z 93roku. Wersja podstawowa, nie
    > ma ani jednebo "bajeru". Przejechane jakies 168kkm.

    Wój Wujek ma coś w ten deseń tyle, że przebieg 72 tysiące OIDP :) Kupiony w
    salonie, 1.4 na wypasie ze wspomaganiem kierownicy :D

    --
    pozdrawiam
    kml