  • 11. Data: 2011-10-24 00:08:57
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Sunday, October 23, 2011, 11:44:12 PM, you wrote:

    > ggWYhYlbqwQOkaypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMv
    > Ja miałem wynik ;)
    > takie samo auto po 30kkm silnik zarżnął się, wersja 1.6!

    Zdolna bestia z Ciebie - mi się udało silnik zamęczyć dopiero przy
    193kkm a w serwisie mnie katem nazywali... Jeszcze przed Lanosem.

    > a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

    Jasne. Tylko porównaj cenę nowego LAnosa wówczas i nowego Safrane.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-10-24 00:11:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Monday, October 24, 2011, 12:00:31 AM, you wrote:

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > RoMan ;) , z czym do ludzi ? :)
    > Ja jako, że mam służbowy zakontraktowany samochód tylko na 50
    > 000 kilometrów rocznie, robię wszystko co mogę, by nim nie
    > przekroczyć tych 50 000 rocznie ... i mam z tym poważny problem ;)

    Ba - jak było do kogo jeżdzić, to i 35kkm rocznie robił...

    > No chyba, że chodzi Ci o czas pożycia ... ale wiesz ... dla mnie
    > auto jak kobieta - po 3 latach to już kazirodztwo :)

    Ale tu o ciało^H^H^H^H^H całokształt chodzi. On się miał rozsypać przy
    100kkm a przy 90kkm narobił takiego wstydu pewnemu posiadaczowi
    Calibry, że na następnym spotkaniu w Mitsubishi GT3000 się pokazał ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-10-24 00:15:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    łeee no paaanie, przeciez widac, ze cyferki nierówno stoją, kręcony był
    jak nic ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 14. Data: 2011-10-24 00:21:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    >>> https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Ba - jak było do kogo jeżdzić, to i 35kkm rocznie robił...

    Jeszcze się "podowartościowywuję" :) ... Jakbym nie miał
    kagańca, to bym spokojnie ogarniał te 80 - 100 tysięcy rocznie ...

    Ciekawostka (a pewnie raczej nie): Kiedyś mawiałem, że jeśli
    chodzi o jazdę autem - ja na to jak na lato. Aktualnie rzygam
    jeżdżeniem, i przez to chwilowo (demencja wieku starczego czy
    jakoś) bawię się w jednoślady ... tylko cholerstwo pieniędzy
    rżnie, i za stary jak się okazuje jestem na trzęsienie dupy
    przez 400 - 500 km ;)

    > Ale tu o ciało^H^H^H^H^H całokształt chodzi. On się miał rozsypać przy
    > 100kkm a przy 90kkm narobił takiego wstydu pewnemu posiadaczowi
    > Calibry, że na następnym spotkaniu w Mitsubishi GT3000 się pokazał ;)

    A pacz - niemiecka technologia na odwrót - beemka miała być
    "niezniszczalna", a bo to niemiec, a bo to łańcuch, a bo to
    diesel ... No i się zerwał ;) Łańcuch :)

    Więc respekcik dla szmaty, znaczy dełó ... ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 15. Data: 2011-10-24 00:22:57
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Zdolna bestia z Ciebie - mi się udało silnik zamęczyć dopiero przy
    > 193kkm a w serwisie mnie katem nazywali... Jeszcze przed Lanosem.

    Od 34kkm do 60kkm i silnik do remontu... ale odratowano :)

    > Jasne. Tylko porównaj cenę nowego LAnosa wówczas i nowego Safrane.

    29 000 pln vs 180 000 pln za najtańszy czy jakoś tak w 2001
    i go właśnie przestawali produkować - wchodziło 2 następców
    avantime i vel satis.

    ale to było koło 2005 i Lanos miał 4 lata, Safrane 12 lat
    a ja student, któremu już przeszły pomysły na porsche ;)

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2011-10-24 00:48:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-23, Michał <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Ja miałem wynik ;)
    > takie samo auto po 30kkm silnik zarżnął się, wersja 1.6!
    > a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

    Te Twoje opowieści o zarzynaniu kolejnych silników/samochodów stają się
    nudne. Wymyśl coś nowego...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2011-10-24 00:54:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Monday, October 24, 2011, 12:21:44 AM, you wrote:

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Jeszcze się "podowartościowywuję" :) ... Jakbym nie miał
    > kagańca, to bym spokojnie ogarniał te 80 - 100 tysięcy rocznie ...

    Ale ja stałe trasy miałem i już po roku - jeszcze w służbowym
    Oltcit'cie miałem ich dość :(

    > Ciekawostka (a pewnie raczej nie): Kiedyś mawiałem, że jeśli
    > chodzi o jazdę autem - ja na to jak na lato. Aktualnie rzygam
    > jeżdżeniem,

    Normalka :(

    > i przez to chwilowo (demencja wieku starczego czy jakoś) bawię się w
    > jednoślady ... tylko cholerstwo pieniędzy rżnie, i za stary jak się
    > okazuje jestem na trzęsienie dupy przez 400 - 500 km ;)

    Bo to bez sensu jest.

    [...]

    > Więc respekcik dla szmaty, znaczy dełó ... ;)

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-10-24 00:57:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Te Twoje opowieści o zarzynaniu kolejnych silników/samochodów stają się
    > nudne. Wymyśl coś nowego...

    Proponuję, żeby zaczął kręcić filmy. Ostatnio się tym odgrażał. Będzie
    zabawa, jak kapelusze zaczną się pienić na ich widok. ;)

  • 19. Data: 2011-10-24 01:01:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ale ja stałe trasy miałem i już po roku - jeszcze w służbowym
    > Oltcit'cie miałem ich dość :(

    No ja to samo - nie bez powodu założyłem wątek odzwierciedlający
    moje uczucia pt. "jeśli nie dk8 to co?" :) ... Tak samo, jak do
    Przemyśla zacząłem jeździć z pominięciem DK4 ;) ... Tyle
    alternatyw w PL przez to znudzenie poznałem, że hej !

    > Normalka :(

    Ano ;/ ... Co smutne jest, bo nawet zabawy na torze mnie już nie
    bawią. Nie. To nie jest smutne ... to jest straszne.

    > Bo to bez sensu jest.

    Oj tam oj tam ... 1 przejażdżka z wawy do wro - już za Wieluniem
    modliłem się, żeby ta męczarnia się skończyła ... Kolejna
    przejażdżka (z kolei) z wawy do wro - mimo temp +5 stopni i
    ciągłego deszczu - po dotarciu do celu myślałem "JESZCZE !" ...
    RoMan - Ty się wyprzyj tej niechęci do jednegośladu ... ja też
    uważałem całe życie, że to poryte jest ... ale jak sam parę razy
    trasę tym zrobiłem ...

    > :)

    Wiesz - też kląłem na skodę - a przez raptem 100 000 niespełna,
    numerów nie odwaliła takich bym utknął w trasie. A to zło
    największe w mojej opinii - tj "nowy samochód" ...

    Tylko krowa nie zmienia zdania :)

  • 20. Data: 2011-10-24 07:41:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 23:25:09 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Że od nowości w samochodzie, który miał 100kkm nie dotrwać. To dla
    > tych, którzy tu byli wtedy i pamiętają "wojnę" Fiat vs. DU.

    Ale UPG go jednak zabolała ;)

    PS. Tak, pamiętam - paliwo :)

    --
    Pozdrawiam,