  • Data: 2011-10-24 00:21:44
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Ba - jak było do kogo jeżdzić, to i 35kkm rocznie robił...

    Jeszcze się "podowartościowywuję" :) ... Jakbym nie miał
    kagańca, to bym spokojnie ogarniał te 80 - 100 tysięcy rocznie ...

    Ciekawostka (a pewnie raczej nie): Kiedyś mawiałem, że jeśli
    chodzi o jazdę autem - ja na to jak na lato. Aktualnie rzygam
    jeżdżeniem, i przez to chwilowo (demencja wieku starczego czy
    jakoś) bawię się w jednoślady ... tylko cholerstwo pieniędzy
    rżnie, i za stary jak się okazuje jestem na trzęsienie dupy
    przez 400 - 500 km ;)

    > Ale tu o ciało^H^H^H^H^H całokształt chodzi. On się miał rozsypać przy
    > 100kkm a przy 90kkm narobił takiego wstydu pewnemu posiadaczowi
    > Calibry, że na następnym spotkaniu w Mitsubishi GT3000 się pokazał ;)

    A pacz - niemiecka technologia na odwrót - beemka miała być
    "niezniszczalna", a bo to niemiec, a bo to łańcuch, a bo to
    diesel ... No i się zerwał ;) Łańcuch :)

    Więc respekcik dla szmaty, znaczy dełó ... ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=