  • Data: 2011-10-24 01:01:20
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja stałe trasy miałem i już po roku - jeszcze w służbowym
    > Oltcit'cie miałem ich dość :(

    No ja to samo - nie bez powodu założyłem wątek odzwierciedlający
    moje uczucia pt. "jeśli nie dk8 to co?" :) ... Tak samo, jak do
    Przemyśla zacząłem jeździć z pominięciem DK4 ;) ... Tyle
    alternatyw w PL przez to znudzenie poznałem, że hej !

    > Normalka :(

    Ano ;/ ... Co smutne jest, bo nawet zabawy na torze mnie już nie
    bawią. Nie. To nie jest smutne ... to jest straszne.

    > Bo to bez sensu jest.

    Oj tam oj tam ... 1 przejażdżka z wawy do wro - już za Wieluniem
    modliłem się, żeby ta męczarnia się skończyła ... Kolejna
    przejażdżka (z kolei) z wawy do wro - mimo temp +5 stopni i
    ciągłego deszczu - po dotarciu do celu myślałem "JESZCZE !" ...
    RoMan - Ty się wyprzyj tej niechęci do jednegośladu ... ja też
    uważałem całe życie, że to poryte jest ... ale jak sam parę razy
    trasę tym zrobiłem ...

    > :)

    Wiesz - też kląłem na skodę - a przez raptem 100 000 niespełna,
    numerów nie odwaliła takich bym utknął w trasie. A to zło
    największe w mojej opinii - tj "nowy samochód" ...

    Tylko krowa nie zmienia zdania :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=