  • 51. Data: 2014-09-20 19:12:27
    Temat: Re: Cudo! Phablet do Aero2 na jedną SIMkę...
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > Mógłbyś zdradzić nazwę tego dziwadła?

    Lenovo A-2701A-H

  • 52. Data: 2014-09-20 20:26:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 19:12, Poldek pisze:
    > Trybun wrote:
    >
    >> Mógłbyś zdradzić nazwę tego dziwadła?
    >
    > Lenovo A-2701A-H

    To przecie w miarę poważna firma, ale i takim widać zdarzaj się niedoróbki.

  • 53. Data: 2014-09-21 21:46:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:

    > To przecie w miarę poważna firma, ale i takim widać zdarzaj się niedoróbki.

    Niedoróbka by była, gdyby na opakowaniu było napisane, że tablet potrafi
    dzwonić po GSM i miał taką cenę, jak tablet, który potrafi dzwonić po
    GSM, a po otwarciu opakowania i uruchomieniu urządzenia by się okazało,
    że jednak nie potrafi.
    Ale to nie jest ten przypadek. Tu nikt nie obiecywał dzwonienia po GSM i
    cena urządzenia nie zawiera dzwonienia po GSM. Jak ktoś uparty, to może
    wgrać sobie ROM, który uruchamia telefonowanie poprzez GSM i jeszcze
    radio FM.

  • 54. Data: 2014-09-22 11:39:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-21 21:46, Poldek pisze:

> [...]
    > i cena urządzenia nie zawiera dzwonienia po GSM. Jak ktoś uparty, to
    > może wgrać sobie ROM, który uruchamia telefonowanie poprzez GSM i

    Jak to niedoróbka skoro posiada gniazda na *2* karty SIM a nie ma
    możliwości telefonowania? Przecież wygląda to na odrzut/odpad po jakimś
    zupełnie innym pierwotnym projekcie.

  • 55. Data: 2014-09-23 13:20:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:

    > Jak to niedoróbka skoro posiada gniazda na *2* karty SIM a nie ma
    > możliwości telefonowania? Przecież wygląda to na odrzut/odpad po jakimś
    > zupełnie innym pierwotnym projekcie.

    Obiecali taką funkcję w tym urządzeniu?
    - Nie, nie obiecali.

    Wzięli pieniądze za tą funkcję w tym urządzeniu?
    - Nie, nie wzięli.

    Więc o co Ci chodzi?

    Dwa sloty na SIM należy w tym przypadku potraktować jako udogodnienie
    dla kogoś, kto chce korzystać z karty komercyjnej i mieć w zapasie
    Aero2, a nie chce wyciągać i wtykać SIMów w tę i na zad.

  • 56. Data: 2014-09-23 14:57:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Obiecali taką funkcję w tym urządzeniu?
    > - Nie, nie obiecali.
    >
    > Wzięli pieniądze za tą funkcję w tym urządzeniu?
    > - Nie, nie wzięli.
    >
    > Więc o co Ci chodzi?

    no przecież trybunowi się należy i już.
    I jeszce darmowy internet ma być wtedy kiedy mu tylko potrzeba

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2014-09-23 15:04:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 13:20, Poldek pisze:

> [...]
    > dla kogoś, kto chce korzystać z karty komercyjnej i mieć w zapasie
    > Aero2, a nie chce wyciągać i wtykać SIMów w tę i na zad.

    Absolutnie nie mam o to do nich pretensji, czy krytycznych uwag. Po
    prostu nie chce mi się wierzyć że to jest zaprojektowana kombinacja, bo
    wygląda na produkt uboczny czegoś co w wersji pierwotnej miało wyglądać
    inaczej.

  • 58. Data: 2014-09-24 14:11:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:

> [...]
    > prostu nie chce mi się wierzyć że to jest zaprojektowana kombinacja, bo
    > wygląda na produkt uboczny czegoś co w wersji pierwotnej miało wyglądać

    W ekscelu wyszło, że taniej rzucić na rynek produkt bez holologacji na
    GSM, niż przeprojektowywać na mono SIM.

    A głębiej wnikając w detale, to procesor, który jest w tym urządzeniu ma
    wbudowaną obsługę dual SIM. Więc zrobili dwa sloty na SIMy, to pewnie
    drogo nie kosztowało. Przypuszczalnie załatwienie papierologii
    potrzebnej do dzwonienia po GSM było trudniejsze/kosztowniejsze i z
    wykresów wyszło, że poniesienie tych kosztów nie zwróci się poprzez
    zwiększoną liczbę chętnych na ten tablet z powodu mania GSM.